Zahvaljujući sposobnosti, znanju i iskustvu zaposlenika te brizi poslodavca za svoje klijente, postiže se zadovoljstvo zaposlenika i klijenata, a odljev kvalitetne radne snage dokazano je smanjen. Ti odnosi utječu na prepoznatljivost, a samim time i na profitabilnost. Svi u tom lancu moraju biti u win/win situaciji ( gost, zaposlenici i poslodavac ) kako bi se uspješno zaokružila cijela turistička priča.
Kempinski grupacija najstarija je europska luksuzna hotelska kompanija, koja u fokus stavlja svoje zaposlenike i goste, temelj oko kojeg gradi svoju tradiciju i vrijednost. Dokaz tome je i dugoročna uspješnost za tržištu, a uspješan odnos prema zaposlenicima Kempinski hotela prepoznato je i od strane Forbesa.
Naime Forbes je Kempinski hotele drugu godinu za redom uvrstio na najprestižniju listu najboljih poslodavaca - Forbes World’s Best Employers 2022. gdje su zauzeli 83. mjesto na listi svih industrija i zavidno 3. mjesto među poslodavcima iz turističke industrije.
Ovo postignuće je priznanje da hoteli ispunjavaju svoje obećanje vezano za angažman zaposlenika i stavlja ih u središte poslovanja.
„Ljudi su naša izvanredna vrijednost stoga je veliko ulaganje u odabir talenata ključan dio naše strategije. Obukom i edukacijom osoblja jamčimo prenošenje stručnosti do svakog pojedinca na svim razinama kako bi gosti dobili najbolje moguće iskustvo. Vjerujemo da povjerenjem i osnaživanjem timova možemo ponuditi najbolju uslugu“, ističe Helena Vehovec Cluster HR Manager u Kempinski Palaceu Portorož (Slovenija) i Kempinski Hotelu Adriatic (Hrvatska).