Foto: Muzej Iluzija
Prema istraživanju Booking.com-a, 64 % generacije Z i 59 % milenijalaca u Hrvatskoj planira štedljivije putovati u 2025. Tehnologija, programi vjernosti i povoljna odredišta postaju ključni saveznici u donošenju odluka.
Budžet je i dalje glavna briga mladih putnika: više od pola, odnosno 64 % pripadnika generacije Z i 59 % milenijalaca u Hrvatskoj, kaže kako planiraju biti štedljiviji, dok 77 % ge...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium