Budžet u fokusu: Generacija Z i milenijalci putuju štedljivije, ali ne odustaju od doživljaja

Prema istraživanju Booking.com-a, 64 % generacije Z i 59 % milenijalaca u Hrvatskoj planira štedljivije putovati u 2025. Tehnologija, programi vjernos...

Foto: Muzej Iluzija

Autor:  HrTurizam.hr

17. rujna 2025.
Prema istraživanju Booking.com-a, 64 % generacije Z i 59 % milenijalaca u Hrvatskoj planira štedljivije putovati u 2025. Tehnologija, programi vjernosti i povoljna odredišta postaju ključni saveznici u donošenju odluka. Budžet je i dalje glavna briga mladih putnika: više od pola, odnosno 64 % pripadnika generacije Z i 59 % milenijalaca u Hrvatskoj, kaže kako planiraju biti štedljiviji, dok 77 % ge...
Već imate korisnički račun? Prijavi se
Premium

Autor:  HrTurizam.hr

17. rujna 2025.