Foto: Marija Turkalj
U trenutku kada svaka destinacija želi biti “najbolja”, Split je izabrao biti drugačiji. I upravo zato je iskočio iz mase.
Prije nekoliko godina pisao sam o jednoj od najboljih turističkih kampanja ikad - Snow Grafiti kampanji Turističke zajednice Meksika u Chicagu iz 2015. godine. Genijalna u svojoj jednostavnosti, a briljantna u efektu.
Ekipa je napravila ono što svi marketinški stručnjaci staln...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium