GIATA i Ratehawk najavili partnerstvo koje će omogućiti preciznije mapiranje hotelskih podataka

Autor:  HrTurizam.hr

16. rujna 2024.

Tehnološka tvrtka specijalizirana za turizam GIATA najavljuje strateško partnerstvo s Ratehawk-om. Platforma za online rezervacije Ratehawk namijenjena turističkim profesionalcima pruža  informacije o više od 2,6 milijuna hotela. Ovo partnerstvo poboljšat će preciznost GIATA-inog rješenja za mapiranje hotelskih podataka, MultiCodes. 

GIATA MultiCodes, koja se može pohvaliti s najvećom hotelskom bazom podataka u svijetu, dodjeljuje jedinstvene kodove/šifre za svaki hotelski objekt kako bi spriječio nedosljednosti podataka u turističkoj industriji. RateHawk će preporučiti GIATA-u kao svog preferiranog pružatelja usluga mapiranja i dobavljača hotelskih podataka za GIATA MultiCodes, kako bi se osigurala besprijekorna integracija među platformama i povećala razina pouzdanosti podataka za putničke agencije, organizatore putovanja i platforme za rezervacije.

"Doista smo sretni partnerstvom  s Ratehawk-om, liderom u rezervacijama i distribuciji putovanja. Zajedno ćemo podignuti razinu točnosti i preciznosti našeg rješenja za mapiranje MultiCodes te klijentima omogućiti pristup najtočnijim podacima", rekao je Rainer Schäfer, potpredsjednik prodaje u GIATA-i.

"Mi u RateHawk-u predani smo pružanju najboljeg korisničkog iskustva svojim partnerima.Kao dugogodišnji dobavljač GIATA-ei doista cijenimo njihovu predanost dostavljanju sadržaja o hotelima i visoke standarde za učinkovito mapiranje. Širenjem i jačanjem tog odnosa poboljšat ćemo kvalitetu sadržaja i pojednostavniti interakciju s partnerima za API", izjavio je Christopher Jallah, voditelj distribucije API-ja u tvrtki RateHawk.

Ovo strateško partnerstvo rezultirat će brojnim koristima za obje tvrtke ali i za cijelu industriju putovanja. Naime, spajanjem znanja i iskustva u mapiranju podataka GIATA-e s velikom bazom podataka o hotelima RateHawk-a dobit će se precizniji podaci o hotelima, čime će se smanjiti broj pogrešaka u rezervacijama i poboljšati zadovoljstvo korisnika za klijente obiju tvrtki. Putničke agencije, organizatori putovanja i internetske platforme za rezervacije imat će koristi od integracije i poboljšanu pouzdanost podataka.

Autor:  HrTurizam.hr

16. rujna 2024.