Hotelski gosti u Velikoj Britaniji voljni su u prosjeku platiti 40 funti više po noćenju za hotel koji njihov boravak učini personaliziranijim. Za globalno hotelsko tržište to znači protuvrijednost od najmanje 1.8 milijardi funti dodatnih prihoda.
Novo istraživanje europske softverske cloud tvrtke za usluge i usluge upravljanja imovinom u hotelijerstvu Mews otkriva da vrlo malo hotela prepoznaje...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium