Hotel Materra je više od hotela - ona je ogledni primjer kako kontinentalni turizam može izgraditi vlastiti identitet kroz dublje razumijevanje prostora, tržišta i čovjeka. Ili turizam novog vremena, idelan za kontinentalni turizam.
To nije samo filozofija odmora, već i odgovor na pitanje kako dugoročno održivo razvijati hotelijerstvo u 21. stoljeću.
HOLMES pristup u hotelijerstvu: Nova razina vrijednosti za gosta i destinaciju
U vrijeme kada se tržište sve brže razvija, a očekivanja gostiju sofisticiraju, osobito u višim segmentima, tradicionalni modeli usluge više nisu dovoljni. Danas se traži smislenost doživljaja, emocionalna povezanost s prostorom ( kako hotelom tako i destinacijom ), redefinirani hedonizam i autentičnost.
Iz perspektive suvremenog hotelijerstva sve je izraženija potreba za holističkim pristupom koji podrazumijeva usklađenost svih dodirnih točaka boravka - od dizajna i materijala, preko zvučne kulise i prehrane, do odnosa s osobljem, lokalnom zajednicom i okolišem.
Smješten u prirodnom okruženju slavonske ravnice, hotel Materra nudi spoj udobnosti, wellnessa i tišine, a cijeli koncpet je osmišljen za goste koji traže više od smještaja.
Upravo to “više” proizlazi iz koncepta na kojem Materra gradi svoju konkurentsku prednost - a to je drugačiji holistički kocept u hotelijerstvu temeljen na HOLMES pristupu (engl. Harmony, Organic design, Local integration, Mindfulness, Experience, Sustainability) koji predstavlja holističku filozofiju hotelijerstva koja objedinjuje sklad prostora, održivost, lokalni identitet i emocionalno ispunjavajuće iskustvo gosta.