Foto: Pavel Danilyuk, Pexels
Od bodova do pretplata ili kako se mijenja paradigma hotelske vjernosti.
Turizam se mijenja, a s njim i odnosi s gostima. Jedan od najvažnijih elemenata te transformacije su programi vjernosti. Nekoć vezani isključivo uz broj noćenja i skupljanje bodova, danas sve više ulaze u pretplatnički model i lifestyle sferu.
Na početku godine Accor je predstavio ALL Accor+, globalno objedinjeni pretplatnič...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium