Nastavljamo snimati razna glasna razmišljanja o održivom turizmu po cijeloj Hrvatskoj.
Prvi cilj je doći do 100 hrturizam espressa i tako dati fokus na širi pojam održivog turizma, iz različitih kuteva gledanja i dionika turističkog sektora. Jer odživi turizam je puno više od jedne definicije.
hrturizam espresso: Marina Šćiran, TZ Novalja
Marina Šćiran, direktorica TZ Novalje ističe kako je održivi turizam organizacija manifestacije koje se organiziraju u pred i posezoni, naročito koje rasterećuju samu sezonu, stvaraju nove sadržaje i motive dolaska.
Pag Summer Outdoor-a ove godine traje skoro pola godine
Pag Outdoor odnosno koncept razvoja outdoor ponude otoka Paga najbolji je primjer kako se razvija outdoor turizam, o kojem sam pisao u više navrata.
Radi se o četiri outdoor aktivnosti – biciklizam, penjanje, trail i kajak, koje su smještene u jedinstveno okruženje paške prirode, a sve je zaokruženo kroz odličnu gastro ponudu, vrhunski smještaj i autohtone priče.
Od prvog Pag Outdoora do danas, napravljeno je puno. Danas Pag Outdoor skoro pola godine, pri tome treba naglasiti kako su u cijelu priču uključeni licencirani vodiči i treneri koji svojim iskustvom dodatno pridonose doživljaju sudionika, kao i lokalna turistička DMC agencija. Što je važan faktor uspjeha, ustvari jedini. Tijekom godine se još održavaju razne sportske manifestacije, kao što je upravo nedavno održani Cro Race koji su "šlag na torti" cijele outdoor priče Novalje.
Upravo je objavljen raspored aktivnosti Pag Outdoora 2024 na hrvatskom i engleskom jeziku, a na kojem je raspored svih aktivnosti kroz skoro šest mjeseci - od travnja do rujna.
Podsjetimo, u sklopu razvoja projekta educirani su vodiči za aktivni turizam, definirane su smjernice razvoja bike i trail staza, izrađen je vizualni identitet Pag Outdoor, uređuje se infrastruktura, dodijeljeni su certifikati Pag Bike&Bed iznajmljivačima koji su se specijalizirali za prihvat biciklista, kao i web stranica koja objedinjuje outdoor priču otoka Paga - www.pag-outdoor.com
Odličan primjer zaokruženog turističkog proizvoda, i što je ključno termini su jasno definirani u programu koji traje skoro pola godine, kako bi kako turisti, a tako i agencije mogli bolje planirati.