Hrvatska turistička zajednica i Predstavništvo HTZ-a u Italiji sinoć su u središtu Rima organizirali promotivno događanje gdje su talijanskim medijima i partnerima predstavili hrvatsku turističku ponudu, odnosno Hrvatska je istaknuta kao jedna od najuspješnijih destinacija Mediterana koja će i tijekom iduće godine težiti nastavku ovogodišnjih pozitivnih trendova.
Susretu s talijanskim medijima i partnerima prisustvovali su Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice i Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji, koji su ovom prilikom predstavili turističke rezultate Hrvatske, dok je poseban naglasak stavljen na buduće trendove i željenu poziciju Hrvatske na talijanskom tržištu.
"Tržište Italije se tradicionalno nalazi među top 10 tržišta s kojih ostvarujemo najveći turistički promet, a taj je status uspješno zadržan i tijekom posljednje dvije godine koje su bile vrlo izazovne za sve nas. Navedeno potvrđuje kako je Hrvatska na tržištu Italije vrlo dobro prepoznata kao kvalitetna turistička destinacija, a naš je cilj da u budućnosti budemo dodatno prepoznati i kao održiva destinacija visoke vrijednosti, odnosno kao destinacija s autentičnim i kvalitetnim turističkim doživljajima", izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako će u idućoj godini Hrvatska biti još konkurentnija obzirom na ulazak naše zemlje u Schengen i eurozonu.
Prezentacija je okupila 37 talijanskih medija kao što su RAI, La Stampa, Il Messaggero, Mediaset, Gambero Rosso, Nautica, Plein Air i dr., a događanju je prisustvovao i Jasen Mesić, veleposlanik Republike Hrvatske u Italiji, Silvana Napoletano, country menadžerica zrakoplovne tvrtke Vueling, Rosario Piscitelli, manager talijanskog brodskog prijevoznika SNAV i dr.