Hrvatska turistička zajednica predstavila je ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu "New York Travel & Adventure Show", koji se održao 25. i 26. siječnja. Posebnost ovogodišnjeg nastupa, odnosno predstavljanja hrvatskog turizma na američkom tržištu jest status Hrvatske kao Zemlje partnera, a hrvatski paviljon osvojio je i posebno priznanje najboljeg paviljona na sajmu.
Na sajmu je, uz Leilu Krešić-Jurić, direktoricu Predstavništva HTZ-a u New Yorku, bila prisutna i hrvatska turistička delegacija predvođena ministrom turizma i sporta Tončijem Glavinom i direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem.
"Sa zadovoljstvom mogu reći da je prema izvješću Luxe Report američkog Virtuosa, jednog od vodećih svjetskih operatera za luksuzna putovanja, Hrvatska uvrštena među pet najboljih svjetskih destinacija za 2025. godinu. Time se dodatno potvrđuje međunarodno priznanje i atraktivnost Hrvatske na globalnom turističkom tržištu, a upravo kroz cjelovitu reformu turizma, koju provodimo, želimo osigurati još bolje rezultate, jačajući poziciju Hrvatske kao destinacije koja nudi kvalitetu, raznolikost i jedinstvena iskustva. Upravo to su, uz sigurnost koju naša zemlja nudi, i najvažnije stvari koje Amerikanci traže kod putovanja i zbog toga nam je izuzetno drago da i ovdje u New Yorku, gdje smo zemlja partner, imamo priliku Hrvatsku promovirati kao destinaciju koja sve to pruža. Kroz sva ulaganja koja smo osigurali u proteklom razdoblju, cilj nam je osigurati da Hrvatska ostane sinonim za kvalitetu, autentičnost i održivost, čime će privlačiti turiste, pa tako i ove s američkog tržišta, tijekom cijele godine", rekao je ministar turizma i sporta Tonči Glavina.
U okviru sajma, tijekom oba dana održan je poseban program u sklopu hrvatskog izložbenog prostora. Na subotnjoj press konferenciji "Unveiling Croatia's 2025 Travel Initiatives, Tourism Strategies, and Exciting Developments for the Year Ahead" predstavnici medija upoznali su se s glavnim ciljevima i trendovima hrvatskog turizma za ovu godinu, među kojima su posebno istaknuti briga o održivosti i kreiranje jedinstvenih doživljaja u razdobljima izvan špice sezone te u kontinentalnim dijelovima naše zemlje.