HTZ i Mastercard zajedničkom kampanjom ciljaju jačanje posezone u Hrvatskoj

Hrvatska turistička zajednica i Mastercard pokreću kampanju za UK i Švicarsku s fokusom na autentičnim iskustvima i cjelogodišnjem turizmu.

Motovun, foto: Zoran Jelača

Autor:  HrTurizam.hr

28. kolovoza 2025.

Hrvatska turistička zajednica i Mastercard pokrenuli su zajedničku međunarodnu kampanju One place, endless possibilities, usmjerenu na tržišta Ujedinjenog Kraljevstva i Švicarske. Cilj kampanje je jačanje turističke posezone, segmenta u kojem Hrvatska i dalje bilježi značajan prostor za rast.

Sezonalnost ostaje jedno od ključnih strukturnih pitanja hrvatskog turizma. Podaci kontinuirano pokazuju kako se više od polovice ukupnih noćenja i prihoda i dalje se ostvaruje tijekom srpnja i kolovoza, dok jesenski mjeseci ostaju nedovoljno iskorišteni. 

Kampanje poput ove, usmjerene na tržišta višeg platnog standarda, dio su šire strategije usmjerene na produljenje sezone i ravnomjerniju distribuciju turističkog prometa.

Fokus na autentična iskustva i ciljanu publiku

Kampanja traje do kraja rujna, a naglasak stavlja na promociju Hrvatske kao destinacije za aktivni odmor, kulturna i umjetnička događanja te eno-gastronomske doživljaje.

Platforma priceless.com središnje je mjesto ponude, na kojoj su dostupna posebno kreirana iskustva poput privatnih tura, ekskluzivnih eno-gastro večera i outdoor aktivnosti.

Primjeri uključuju:

  • jutarnju turu po dubrovačkim zidinama,

  • luksuzni vikend u Slavoniji s vinskim i outdoor sadržajem,

  • privatno krstarenje Jadranom,

  • potragu za tartufima u Istri,

  • radionicu kuhanja na Brijunima.

Becarac htz foto julien duval
Bećarac, foto: Julien Duval
Np paklenica htz foto julien duval
NP Paklenica, foto: Julien Duval

Takva ponuda pozicionira Hrvatsku kao destinaciju koja može zadovoljiti sofisticirane putnike u potrazi za personaliziranim i autentičnim doživljajem.

Kampanja je okrenuta publici višeg platnog standarda na dva tržišta, Ujedinjenom Kraljevstvu i Švicarskoj.

Kroz pažljivo odabrane medijske kanale, od uglednih lifestyle i kulturnih portala do specijaliziranih sportskih i gourmet medija, poruka o Hrvatskoj kao atraktivnoj posezonskoj destinaciji dopire do onih koji su spremni istraživati i ulagati u kvalitetna iskustva.

"Zajedničkom kampanjom javnosti želimo približiti Hrvatsku kao cjelogodišnju destinaciju koja zahvaljujući svojim autentičnim doživljajima, autohtonosti, prirodnim ljepotama i kulturnom bogatstvu privlači turiste i izvan glavnih ljetnih mjeseci. Bitno nam je naglasiti prednosti koje nam posezona u tom vidu donosi, kao što su manje gužve, ugodna klima i pristupačnije cijene, što dodatno motivira goste na putovanje u Hrvatsku tijekom rujna, listopada, ali i kasnije. Vjerujemo da suradnjama poput ove s Mastercardom, stvaramo temelje za održiviji turizam te osnažujemo prepoznatljivost naše zemlje kao sigurne i atraktivne turističke destinacije tijekom cijele godine", rekao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Strateški značaj za cjelogodišnji turizam

Kampanja se temelji na programatskom oglašavanju i preciznom targetiranju specifičnih profila putnika - od ljubitelja umjetnosti do outdoor entuzijasta.

Na taj način osigurava se optimalno korištenje budžeta i mjerljivost rezultata, prije svega kroz povećanje prometa na platformi priceless.com i rast interesa za jesenska putovanja u Hrvatsku.

"Turizam je za Mastercard u Hrvatskoj središnja točka: od podrške malim poduzetnicima i ugostiteljima kroz projekt Uplift, preko obogaćivanja raznovrsne turističke ponude, do globalnog pozicioniranja Hrvatske na platformi priceless.com. Suradnja s Hrvatskom turističkom zajednicom na ovoj kampanji logičan je nastavak tih napora, jer pokazuje da atraktivna iskustva koja Hrvatska nudi nadilaze ljetne mjesece. Posezona je sjajno vrijeme da posjetitelji otkriju bogatstvo naše gastronomije, kulture i prirode", istaknula je Gea Kariž, direktorica Mastercarda u Hrvatskoj.

Ova inicijativa uklapa se u dugoročnu strategiju HTZ-a i partnera za razvoj cjelogodišnjeg turizma. Sustavna ulaganja u promociju posezone, zajedno s razvojem sadržaja visoke dodane vrijednosti, ključ su jačanja konkurentnosti i održivosti hrvatskog turizma na globalnom tržištu.

Autor:  HrTurizam.hr

28. kolovoza 2025.