HTZ pokrenuo brend kampanju na 13 tržišta 

Hrvatska turistička zajednica ( HTZ ) započela je s provođenjem brend kampanje koja će trajati do kraja srpnja, a obuhvaća aktivnosti na 13 najvažniji...

Autor:  HrTurizam.hr

27. veljače 2024.

Hrvatska turistička zajednica ( HTZ ) započela je s provođenjem brend kampanje koja će trajati do kraja srpnja, a obuhvaća aktivnosti na 13 najvažnijih europskih tržišta koje će se provoditi u različitim vremenskim razdobljima.

Glavni ciljevi kampanje „Experience Croatia…your memories are on us“, uključuju promociju hrvatskog turizma, destinacija i turističkih proizvoda, odnosno cilj je osnažiti prepoznatljivost Hrvatske u globalnim okvirima kroz dodatno jačanje pozicije naše zemlje kao sigurne i atraktivne cjelogodišnje destinacije. 

Tržišta na kojima se provodi brend kampanja su Njemačka, Slovenija, Austrija, Italija, Poljska, Češka, Velika Britanija, Mađarska, Francuska, Nizozemska, Švedska, Slovačka i Švicarska.

Staničić: Očekujemo nastavak pozitivnih trendova s naglaskom na pred i posezonu

Htz 2024 brand en 4

Snažnim promotivnim aktivnostima potičemo turiste iz svih dijelova svijeta da odaberu Hrvatsku za svoj idealni odmor i putovanje. Daljnja promocija hrvatske turističke ponude bit će najintenzivnija od ožujka do lipnja, odnosno do početka glavne sezone i to kroz isticanje točno određenih turističkih proizvoda od najvećeg interesa za svako pojedino tržište. Uvjereni smo da ćemo kroz ovu kampanju dodatno ojačati poziciju naše zemlje kao visoko kvalitetne cjelogodišnje destinacije koja nudi širok spektar mogućnosti tijekom cijele godine“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, dodavši da se u 2024. godini očekuje nastavak pozitivnih turističkih trendova s posebnim naglaskom na razdoblja pred i posezone u kojima hrvatski turizam ima najveći prostor za daljnji održivi rast i razvoj. 

Kako navode iz HTZ-a, uzimajući u obzir bogatu hrvatsku turističku ponudu u kampanji su kao najprepoznatljiviji hrvatski turistički proizvodi posebno istaknuti predivna priroda, aktivni turizam, nautika, eno-gastronomija, kultura, itd.

Promocija aktivnosti bit će realizirana kroz offline, online medije, tj. u sklopu televizijskih i radijskih programa, tiskovina, kanala vanjskog i display oglašavanja, društvenih mreža te kanala na YouTubeu.

"U prosincu prošle godine krenula je provedba kampanje za rano bukiranje koja je prošli tjedan uspješno završena. Kampanja je bila aktivna na tržištima s kojih hrvatski turizam ostvaruje ponajviše turističkog prometa, odnosno u onim državama koje najbolje reagiraju kada je riječ o ranim rezervacijama, a to su Njemačka, Austrija, Ujedinjeno Kraljevstvo, Švicarska i Belgija." zaključuju iz HTZ-a.

Autor:  HrTurizam.hr

27. veljače 2024.