HTZ u Italiji nastavlja promovirati Hrvatsku u posezoni

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Milanu nastavlja s daljnjim snažnim promotivnim aktivnostima i nakon glavnih ljetnih mjeseci

Autor:  HrTurizam.hr

14. rujna 2024.

Nakon što je Hrvatska turistička zajednica pokrenula promotivnu kampanju "Experience Croatia… your memories are on us!" s ciljem promocije posezone, odnosno pozicioniranja Hrvatske kao atraktivne cjelogodišnje destinacije i na talijanskom tržištu, Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Milanu nastavlja s daljnjim snažnim promotivnim aktivnostima i nakon glavnih ljetnih mjeseci.  

Tako se ovog vikenda u Milanu održava manifestacija My Personal Trainer Days za široku publiku na temu aktivnog turizma, zdravlja, sporta, zdravog života i prehrane, a u istome sudjeluje i Turistička zajednica Kvarnera. Cilj zajedničkog nastupa jest daljnje jačanje prepoznatljivosti Hrvatske i regije Kvarner kao idealnih odmorišnih destinacija,  a sve to kroz posebnu prezentaciju hrvatske turističke ponude s fokusom na zdravstveni i aktivni turizam. 

Medijski pokrovitelj My Personal Trainer najčitaniji je medij za zdravlje u Italiji, a u vlasništvu je medijske kuće Mediamond.

Osim ovog događanja,  uskoro slijede i sajamski nastup HTZ-a u Riminiju, poslovne radionice na sjeveru Italije, a tu je i studijsko putovanje za agente iz regije Piemonte u Istri.

Autor:  HrTurizam.hr

14. rujna 2024.