Hrvatska nastavlja graditi imidž vrhunske destinacije u segmentu premium putovanja na ovogodišnjem izdanju sajma International Luxury Travel Market (ILTM) Cannes, koji traje od 2. do 5. prosinca. Sudjelovanje na sajmu suorganizirale su Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska turistička zajednica.
Ove godine na ILTM-u imamo rekordan broj tvrtki koji sudjeluje na sajmu premium i luksuznih putovanja ILTM Cannes. Ukupno 15 hrvatskih tvrtki ima priliku predstaviti svoju ponudu i realizirati više od 800 sastanaka s ključnim agentima iz cijelog svijeta.
"ILTM Cannes od iznimne je važnosti za pozicioniranje Hrvatske na globalnoj karti premium turizma i ključan je za daljnji razvoj ovog segmenta kojeg je HGK postavila kao strateški fokus i osnažila osnivanjem platforme Stories. Sajam je prilika za umrežavanje s međunarodnim partnerima, kreiranje novih poslovnih prilika i osluškivanje trendova u industriji premium putovanja. Hrvatska ima jedinstvene resurse – od prirodnih ljepota i kulturne baštine do vrhunskog smještaja i usluge, u Cannesu ih prezentiramo globalnoj publici najvišeg profila. U HGK Hrvatsku vidimo kao budućeg lidera u premium turizmu, a ILTM Cannes nas vodi prema tom cilju", poručila je Andreja Vukojević, direktorica Sektora za turizam HGK.
ILTM Cannes i ove godine okupio je najvažnije sudionike u industriji premium i luksuznih putovanja, uključujući putničke agente iz SAD-a, srednje i Južne Amerike, Australije, Velike Britanije, Nizozemske i dakako Francuske.
Ovogodišnji nastup na ILTM-u u Cannesu, Hrvatska turistička zajednica iskoristila je i za premijerno sudjelovanje u ekskluzivnoj sesiji Press Rountable, na kojoj sudjeluje oko 40 medijskih brendova. Riječ je o seriji sastanaka s urednicima i predstavnicima najrenomiranijih medija za luksuzna putovanja pa je tako hrvatska luksuzna i premium ponuda predstavljena Conde Nast Traveleru, Travel + Leisureu, Forbesu, Vogueu i drugima, čemu je, između ostalih, prisustvovala i Danijela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj.