Istra je svoje atrakcije, doživljaje i ture objedinila na jedno digitalno mjesto, unutar destinacijske booking platforme koja pruža mogućnost rezervacije niza aktivnosti uz različite interese, od avanturističkih do kulturnih i gourmet doživljaja.
Napokon da je netko napravio iskorak - iako bi u 2023. godini to trebao biti standard - te svoju ponudu doživljaja destinacije (cijele Istre) digitalizirao. I još važnije, svi sadržaji se mogu kupiti odmah preko weba ili mobitela putem kartičnog plaćanja.
No krenimo redom. U sklopu novog razvojnog projekta, Istarska razvojna turistička agencija (IRTA), uz podršku Istarske županije i Turističke zajednice Istarske županije, predstavila je novu destinacijsku booking platformu - To Do in Istria.
Ovo je veliki iskorak, opet je Istra prva u Hrvatskoj i predvodi trendove. Destinacijske booking platforme trebale bi danas biti imperativ svakoj ozbiljnoj turističkoj destinaciji. Zašto?
Ova web prodajna platforma prva je takva inicijativa na području Istre - ali i Hrvatske - koja objedinjuje sve usluge, ture, doživljaje i atrakcije poluotoka na jednom mjestu te omogućuje prezentaciju različitih ponuđača i subjekata. Platforma je koncipirana tako da kroz jednostavan način posjetiteljima pruža mogućnost rezervacije različitih atrakcija s ciljem podizanja destinacijske ponude na višu razinu.
Ključne riječi su: digitalna platforma, direktni booking i online plaćanje.