Orioly, online booking sustav namijenjen organizatorima tura i izleta provodi anketu u kojoj žele doznati je li 2022. godina bila godina digitalizacije.
Točnije, podatke iz ovog istraživanja žele usporediti s podacima koje imaju od 2021. godine kada su došli do rezultata da svega 17% organizatora tura i izleta u Hrvatskoj koristi online booking sustav za prodaju tura i izleta.
Rezultate prošlogodišnjeg istraživanja možete vidjeti na ovoj poveznici.
Osim za prodaju, žele vidjeti kakva je situacija i kod promocije ponude, odnosno koriste li se digitalni alati kao što su web stranica, društvene mreže i ostale pogodnosti na način da privuku nove posjetitelje i povećaju broj prodanih tura i izleta.
Anketa je namijenjena svima koji se na neki način bave prodajom ili preprodajom tura i izleta, a cilj je skupiti što više odgovora kako bi rezultati bili što reprezentativniji.
Anketa se nalazi na ovom linku, a za njeno ispunjavanje vam je potrebno svega 3 do 5 minuta.
Ekipa iz Oriolya također je uključena i u udrugu Pametni turizam gdje zajedno s kolegama iz IT i turističke struke rade na poboljšanju i informiranju o digitalnim rješenjima koji mogu automatizirati i pojednostaviti svako poslovanje.
Ovim istraživanjem žele doprinijeti trenutnom stanju u hrvatskom turizmu, unaprijediti ga i prilagoditi modernom turistu.
Više o Oriolyu i o udruzi Pametni turizam možete pročitati na navedenim poveznicama.
Iz Oriolya unaprijed zahvaljuju na ispunjenoj anketi i mole sve koji je mogu podijeliti s kolegama relevantnim za ovo istraživanje da to naprave kako bi vidjeli što realnije stanje na tržištu.