Međunarodni sajam prehrane, pića i opreme za turizam Promohotel otvara svoja vrata po 40. put, potvrđujući svoju ulogu ključne poslovne platforme za sve sudionike turističkog i ugostiteljskog sektora. Sajam će od 5. do 8. ožujka u dvorani Žatika u Poreču, na ukupno 5.000 m² izložbenog prostora okupiti više od 150 međunarodnih izlagača s više od 500 svjetskih brendova.
Promohotel je za Istru i regiju koja gravitira Poreču već tradicionalno mjesto razmjene znanja i poslovnih prilika. „Kvaliteta sadržaja, umrežavanje i inovacije koje unapređuju poslovanje u turizmu imperativ su Promohotela od prvog izdanja ovog specijaliziranog sajma. Danas, kada je i turistički sektor na prekretnici i kada gosti očekuju vrhunsku uslugu i nezaboravno iskustvo, Promohotel pruža vrijedne informacije, kontakte i inspiraciju za optimizaciju poslovanja i dodatno unaprjeđenje doživljaja. I ove godine očekujemo visoku posjećenost, aktivno sudjelovanje i razmjenu iskustava svih sudionika. Naši gosti sa sajma uvijek odlaze s novim znanjima i alatima kojima će unaprijediti svoje poslovanje, što je i svrha našeg rada“, poručila je direktorica sajma Ivana Štiković.
Podršku ovom značajnom događaju pruža i Grad Poreč-Parenzo, prepoznajući njegov doprinos lokalnoj zajednici i promociji grada kao središta inovacija u turizmu. „Poreč je šampion hrvatskog turizma i potpuno je logično da se jedan ovakav sajam održava u našem gradu. Promohotel je sada, već tradicionalno, svojevrsna najava sezone, jer već svi znamo da njegovo održavanje označuje kraj zime i početak priprema za novu turističku sezonu. Kao međunarodni sajam utkao je put drugim sajmovima i dokazao da Poreč može kvalitetno organizirati velike međunarodne sajmove i manifestacije. Također, 40 izdanja sajma u našem gradu dokaz su kvalitete Promohotela i spremnosti sajma na prilagodbu kroz izazovna vremena, ali na način da uvijek ostane zanimljiv i privlačan kako izlagačima, tako i posjetiteljima“, istaknuo je gradonačelnik Loris Peršurić.
Na ovogodišnjem izdanju Education Pointa, stručni edukacijski program fokusiran je na unaprjeđenje kvalitete usluga u sektoru, s naglaskom na održivost, ljudske resurse, umjetnu inteligenciju i prodaju. Tako će se kroz konkretne primjere vidjeti kako AI može unaprijediti prodaju, poboljšati odnose s kupcima i povećati efikasnost poslovanja, uz raspravu o izazovima kao što je zamjena ljudskih radnika automatizacijom i chatbotovima.