Kako Hrvatska gradi reputaciju u turizmu: lekcije iz PR-a i marketinga

U turizmu, reputacija je ključ svega. Može privući goste, osigurati partnerstva te ojačati globalni položaj destinacije. Također, može biti vrlo krhka...

Autor:  HrTurizam.hr

8. rujna 2025.

U turizmu, reputacija je ključ svega. Može privući goste, osigurati partnerstva te ojačati globalni položaj destinacije. Također, može biti vrlo krhka.

11. rujna Metricom, platforma za social listening, održava besplatnu online diskusiju: “Kako Hrvatska gradi reputaciju u turizmu: lekcije iz PR-a i marketinga”.

Događaj je predviđen za profesionalce u turizmu te stručnjake za PR i marketing koji žele razumjeti kako reputacija utječe na uspjeh turističkih destinacija te kako ju zaštititi u vrijeme konstantnih promjena.

Naravno, svi drugi koji su zainteresirani također su dobrodošli. 

Image tourism in croatia hr

Slušat ćete stručnjake:

  • Maro Alavanja – suosnivač i direktor agencije Narativ komunikacije, stručnjak za odnose s javnošću i strateško komuniciranje
  • Goran Rihelj – osnivač HrTurizam.hr portala, nagrađivani turistički konzultant i zagovornik održivog turizma
  • Lea Skube – stručnjakinja za social listening te monitoring i analizu medija

Naučit ćete:

  • Kako mišljenje javnosti utječe na destinacije i dionike
  • Uvidi u hrvatska iskustva u turističkom marketingu
  • Zašto dugoročni narativi vrijede više od kratkih kampanji
  • Kako uvidi dobiveni od social listeninga poboljšavaju brendiranje u turizmu
  • Praktične načine kako pretvoriti krizu u priliku

Screenshot 2025 09 08 at 11

Svi sudionici će imati priliku postaviti pitanja našim stručnjacima.

📅 Datum: 11. rujna
🕑 Vrijeme: 14:00 sati
🌍 Jezik: Hrvatski
💻 Format: Online, besplatno uz registraciju

Ne propustite ovu priliku da naučite kako reputaciju možete iskoristiti kao dugoročnu prednost u turizmu.

👉 Prijavite se ovdje

Autor:  HrTurizam.hr

8. rujna 2025.