Kako navike milenijalaca redefiniraju hotelijersku industriju - trend su prepoznali i globalni hotelski brendovi

Fokus na milenijalce prepoznale i velike hotelske grupe poput Marriottova Moxya, Hiltonova brenda Tru ili 25hrs Accor Hotela, koje su pokrenule specifične brendove, a s namjerom privlačenja upravo generacije milenijalaca.

Autor:  HrTurizam.hr

26. siječnja 2022.
Milenijalci – generacija rođena između 1980. i 1994. godine – čine 23 % današnje svjetske populacije; taj ih postotak čini najbrojnijom skupinom odraslih osoba, a svojom brojnošću diktiraju mnoge buduće trendove i smjerove, uključujući i u hotelijerskoj industriji. Ta generacija, koja je ovoga trenutka u naponu snage, predstavlja zamjetan postotak putnika koji putuju zbog posla, zadovoljstva ili k...
Već imate korisnički račun? Prijavi se
Premium

Autor:  HrTurizam.hr

26. siječnja 2022.