Kako navike milenijalaca redefiniraju hotelijersku industriju - trend su prepoznali i globalni hotelski brendovi
Milenijalci – generacija rođena između 1980. i 1994. godine – čine 23 % današnje svjetske populacije; taj ih postotak čini najbrojnijom skupinom odraslih osoba, a svojom brojnošću diktiraju mnoge buduće trendove i smjerove, uključujući i u hotelijerskoj industriji.
Ta generacija, koja je ovoga trenutka u naponu snage, predstavlja zamjetan postotak putnika koji putuju zbog posla, zadovoljstva ili k...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium