Kampanja "Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku!" nastavlja se i ove godine
Projekt Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku provodi se nacionalnoj razini pokrenut je s ciljem poticanja domaćeg turističkog prometa kroz upoznavanje hrvatskih ruralnih destinacija. U tematskom videu ova kampanja promovirati će i ljepote zelenog Zagrebačkog prstena.
Za potrebe video materijala snimano je na području zelene oaze Zagrebačke županije Parka prirode Žumberak te OPG-u Roberta Braje i na Izletištu Vinogradarska kuća Braje kako bi prezentirali naš smjer u turizmu „s polja do stola“. Upravo promocija OPG-ova važna je brendiranje i promociju seoskog turizma koji čini osnovu turističkog proizvoda ruralne Hrvatske.
Kako bi pokazali bogatu gastro tradiciju predstavili smo i najbolji autohtoni lokalni specijalitet Plešivički copanjek – slani kolač od svježega kravljeg sira i koprive. Kvaliteta i tradicija jamče potpuni doživljaj plešivičkoga kraja kroz vino i domaće specijalitete i doživljaj u kojemu se sve zajedno spaja u čaroliju. Velik izbor nagrađivanih vina i gastronomski specijaliteti poput patke sa mlincima, domaćeg maslaca, povrća i mesa iz vlastitog uzgoja jamče vrhunski doživljaj kojemu ćete se uvijek vraćati.
Stanovnicima Zagreba i središnje Hrvatske odlično su odredište za digitalni detoks su zelena prostranstva Parka prirode Žumberak – Samoborsko gorje. Na površini od 350 km2 trajno živi tek oko 4000 stanovnika, a visinska razlika penje se od 180 do 1178 metara.