Keight Hotel Opatija: Suradnja s lokalnom zajednicom je win-win situacija za sve dionike

Od svakog prodanog Keight koktela hotel donira 0,50 eura Udruzi Down - Rijeka 21.

Foto: Keight Hotel Opatija

Autor:  Blanka Kufner

17. listopada 2025.

Novim programom, filmom i društveno odgovornim djelovanjem, Keight Hotel Opatija potvrđuje status inovativnog hotelskog brenda koji povezuje luksuz, kulturu i humanost, stvarajući autentična i održiva iskustva na Kvarneru.

Važno je pričati o održivosti u turizmu, upravo to je priča koju pokrećemo. Kada govorimo o održivosti, distanciramo se od volumena, velikih brojeva - svega onoga što smo u turizmu inače navikli bilježiti. Došlo je vrijeme da tu napravimo zaokret”, poručila je Josipa Jutt Ferlan, klaster direktorica Hilton hotela Zagreb, Opatija i otok Ugljan na press konferenciji održanoj u dvorani Bribir, Keight Hotel Opatija (Curio Collection by Hilton).

Naravno da želimo mnogo gostiju, ali našim porukama, načinom i ponudom radimo razliku između velikog turističkog prometa koji proizlazi iz masovnosti. Želimo da gost koji dođe doživi zajednicu kao nešto autentično i da u toj zajednici funkcionira surađujući s lokalnim stanovništvom”, nastavlja Jutt Ferlan dodajući kako ”nije cilj da turist samo dođe i iza sebe ostavi nešto loše - bilo da je riječ o otpadu ili možda nezadovoljstvu lokalnog stanovništva”.

Josipa jutt ferlan direktorica hilton hotela davor kovcalija hotel manager i anamaria hauptfeld schweitzer katarina line

Keight facade side

Na jučer održanoj tiskovnoj konferenciji u Opatiji predstavljen je bogati jesensko-zimski program Keight Hotela Opatija, novi promotivni film i suradnja s Udrugom Down - Rijeka 21, kao dio društveno odgovornih aktivnosti tvrtke.

Kroz jesensko-zimski program želimo ponuditi iskustva koja spajaju izvrsnost u gastronomiji, kreativnost i društvenu odgovornost, a suradnja s Udrugom primjer je naše posvećenosti stvaranju pozitivnog utjecaja u zajednici u kojoj djelujemo“, poručio je Davor Kovčalija, direktor hotela Keight.

Od svakog prodanog Keight koktela hotel donira 0,50 eura Udruzi Down - Rijeka 21

Keight od samih početaka surađuje s Udrugom na način da od svakog prodanog Keight koktela hotel donira 0,50 eura udruzi, gostima daruje sapune koje izrađuju njeni članovi (kako bi promovirali njihov rad i osnaživanje zajednice), a suradnja s Udrugom djece sa sindromom Down - Rijeka 21 nastavlja se i kroz zajedničke radionice i uključivanje zajednice u hotelska događanja.

Članovi udruge moći će u sklopu zajedničkih aktivnosti također koristiti hotelski bazen u unaprijed dogovorenim terminima.

Ova suradnja je jedna doista prekrasna priča. Tim iz hotela je bio u posjeti članovima Udruge koji u svojim prostorima izrađuju sapune te su im se pridružili u radu. Vrijedi spomenuti i kako gostima dajemo letak, a ponekad im i detaljno opišemo tu suradnju pa se jako iznenade - sviđa im se ta humana nota, neki se i iskreno oduševe. Bilo je slučajeva da pitaju na koji način mogu donirati”, otkriva Kovačlija.

Članovi Udruge su bili u posjetu hotelu gdje su naučili osnove konobarskog posla te su usluživali svoje roditelje.

Svi sudionici su bili presretni što su doživjeli to iskustvo - od djece koja su na kraju dobila zahvalnice, preko roditelja koji su bili ispunjeni i ponosni, do nas koji smo im to omogućili”, opisuje direktor Hotela Keight, dodajuči da su ta djeca toliko draga i topla da čovjek uz njih zaboravi na sve probleme i stres.

Ta cijela priča ima vrlo pozitivan efekt na više sfera, od udruge, preko hotela do gostiju iz cijelog svijeta koji ju čuju, čime ona prerasta lokalne okvire. Svakako ćemo nastaviti ići u tom smjeru i iz razloga što je ta priča pozitivna i za turističku destinaciju - Opatiju, Kvarner pa i cijelu Hrvatsku”, kazao je Kovčalija uz napomenu kako to nije jedini način na koji hotel Keight pridonosi boljitku zajednice.

Davor kovcalija hotel manager

Svi naši sugovornici složili su se da se na ovaj način širi pozitivna energija te kako navedeno koristi zajednici, a upravo to je smisao turizma i smjer kojim treba ići. „Najvažniji su dječji osmijesi, a kada je i gost zadovoljen - koji je u ovom poslu u fokusu - riječ je o win-win situaciji”, zaključuje Kovačlija.

Kovčalija, primjećuje da se sve dobro što rade za zajednicu vraća i njima i članovima Udruge djece sa sindromom Down – Rijeka 21. Osim toga, gosti to prepoznaju te su potaknuti na aktivno sudjelovanje u rastu zajednice.

Iznimno nam je drago biti dio Keight priče kroz aktivnosti koje se provode, a s ciljem podrške članova Udruge za sindrom Down - Rijeka 21. Cilj udruge je integracija osoba sa sindromom Down u društvo pa je važna i hvalevrijedna misija zajedništva Hotela Keight koja daje priliku da osobe s Down sindromom predstavljaju svoje potencijale i aktivno sudjeluju u 'turističkoj razglednici' Opatije. Naime članovi udruge na kreativnoj radionici 'Tvornica sapuna' izrađuju organske, mirisne, dekorativne sapune izrađene posebno za Hotel Keight u Pierrot stilu koji gostima hotela, vjerujem, upotpune doživljaj boravka. Svaka narudžba sapuna našoj djeci predstavlja vrednovanje njihova rada, uspjeh i osjećaj pripadnosti zajednici”, izjavila je Amira Mešić Simunić, predsjednica Udruge za sindrom Down - Rijeka 21.

Neprocjenjiva je sreća osoba s Down sindromom, nastavlja, kad uspiju dokazati koliko i na koji sve način mogu pridonijeti zajednici.

Suradnja s hotelom Keight rezultira divnom razmjenom iskustava. Članovi tvornice sapuna educirali su hotelske djelatnike o izradi organskih sapuna, a konobari roof top bara Keight Hotela podučavali su konobarenju Down junake. Uz edukaciju slijedi i relaksacija pa će naši članovi u studenome biti gosti spa i welnes zone hotela uživajući u divnom ambijentu. Ovo je i prigoda da se kao predstavnica Udruge još jednom zahvalim opatijskoj tvrtki Katarina Line i njihovom Keight hotelu na svim donacijama, podrškama i suradnjama koje već godinama omogućavaju sigurniji i kvalitetniji rad Udruzi za sindrom Down - Rijeka 21”, poručuje Mešić Simunić.

Jesensko-zimski program u Keightu

Keight rooftop bar

Keight spa

Jesenska sezona u Keightu donosi novu ponudu azijskih jela uz postojeće specijalitete restorana Pierrot, pod vodstvom chefa Miroslava Janjića, ekskluzivne food & wine večeri (17. listopada s vinarijom Erdoro) te omiljene vikend rituale – subotnji brunch i nedjeljne ručkove za obitelji i prijatelje.

U studenskom tjednu čokolade, gosti mogu uživati u Rooftop Chocolate Mixology večeri, radionici “Čoko sufle” s cheficom Anom Srdoč, čokoladnom meniju u Pierrotu i spa paketu “Choco Delight”.

Kraj godine rezerviran je za Advent i doček Nove 2026. uz blagdanske koktele, posebne menije i proslavu u Pierrot restoranu i na rooftop-u s pogledom na Kvarner.

Novi promotivni film

Na tiskovnoj konferenciji je predstavljen i novi promotivni film hotela koji kroz poetičnu transformaciju glavnog lika - žene koja postaje Pierrot - prikazuje kako prostor inspirira pojedinca, budi znatiželju i stvara osjećaj doma. Film je realizirala produkcijska kuća Filmeria na inicijativu Anamarie Hauptfeld Schweitzer.

Kratki film prati ženu koja, prolazeći kroz prostore Keighta, postaje Pierrot - simbol igre, emocije i znatiželje, te istražuje kako Curio prostori, više od samog imena, potiču istraživanje, bude ugodu poznatog i otvaraju nove vidike - stvarajući intiman osjećaj doma.

Koncept novog promo filma Keight hotela polazi iz osobnih uspomena jer je u našoj kući Pierrot bio stalno prisutan. Zbirka koju je godinama slagao moj otac, suprug Katice Hauptfeld, oblikovala je moj vizualni senzibilitet. Transformacija u Pierrota nije maska, već metafora osobne promjene nadahnute prostorom i gostoljubivošću Keighta“, otkriva Anamaria Hauptfeld Schweitzer, članica uprave Katarina Line & Keight Hotel Opatija.

Potreba za stvaranjem ovog filma proizašla je iz niza međunarodnih prezentacija i radionica na kojima Katarina Line promovira Hrvatsku, Kvarner i Opatiju, a unutar tog konteksta i svoj portfelj - čiji je najnoviji i najsuvremeniji projekt upravo ovaj hotel, dodaje.

Drugačiji pristup

Anamaria hauptfeld schweitzer

Keight Hotel Opatija, Curio Collection by Hilton, suvremeni je boutique hotel koji spaja povijesni šarm Opatije s modernim dizajnom i personaliziranom uslugom. Smješten u srcu grada, nudi 54 elegantno uređene sobe, Rooftop Lounge Bar s pogledom na Kvarner te prepoznatljiv pristup koji njeguje kreativnost, lokalne priče i osjećaj zajedništva.

Ovaj hotel je jedan novi moment naše tvrtke koja je pretežito usmjerena na krstarenja, n najnoviji dragulj ponude. Kao agencija obilazimo razne turističke sajmove i radionice diljem svijeta te često radimo prezentacije - i za novinare, i za razne agente. Pričamo puno o Hrvatskoj, Kvarneru i Opatiji, a sada se javila potreba predstavljati i Keight Hotel”, ističe Hauptfeld Schweitzer otkrivajući da je tako nastala ideja o izradi kratkog filma.

No, u moru turstičkih videa se teško istaknuti, nude se uglavnom standardne vizure obale ili slike hotelskih soba, komentira. A kako već dugo surađuju s tvrtkom Filmeria vezano za promociju krstarenja, obratili su se za suradnju prvo njima. Potom su ih proveli kroz hotel te zajedno došli do tog posebnog koncepta – u prvom planu se uopće ne nalazi hotel.

Kroz plesačicu koja ga predstavlja i njen ples kroz različite dijelove hotela želimo ispričati kako se ovdje gost čim dođe osjeća kao kod kuće – i dolaskom u Hrvatsku, i dolaskom u ovaj hotel. Hotel je u pozadini, ali se zapravo kroz oči plesačice vidi u cijelosti”, navodi Hauptfeld Schweitzer.

Tu je i Pierrot Restaurant koji donosi inovativan fine casual koncept pod vodstvom chefa Miroslava Janjića, gdje se tradicionalne tehnike susreću s modernim pristupom i sezonskim namirnicama. Uz postojeću ponudu, restoran je obogaćen izborom azijskih jela, dok elegantan interijer i pažljivo birana vinska karta čine Pierrot jednim od najzanimljivijih gastro odredišta Opatije.

Crno-bijeli klaun

Često ljudi pitaju zašto je izabran Pierrot, obzirom da taj lik nema veze niti s turizmom, niti s Hrvatskom. „Obitelji je to sentimentalni značaj zbog oca koji je igrom slučaja počeo skupljati figurice s likom tog crno-bijelog klauna. Volio je stare stvari i najviše je zapravo volio naći nešto lijepo na buvljacima, mjestima na kojima se prodaje 'krama' ili mjestima gdje su ljudi odbacivali stvari koje više nisu trebali ili željeli. Otac je volio tim stvarima udahnjivati novi život”, pojašnjava Hauptfeld Schweitzer.

 

Krenulo je s jednom pepeljarom, a kasnije je Pierrota tražio po antikvarijatima, sajmovima... Našao je predivne primjerke koji su danas izloženi u hotelu. Sada je pet godina da nema oca pa su ga nekako htjeli povezati s ovom pričom. Naime, on bio ogroman dio poslovnog uspjeha obitelji.

Malo su strahovali kako će uspjeti ukalupiti tog klauna u cijelu priču, no uz pomoć arhitekata i lokalne umjetnice koja je radila digitalne ilustracije, sve je prošlo 'glatko'. Vrijedi spomenuti kako na svakom katu u hotelu postoji po jedan mural, tapeta, gdje je umjetnica smjestila Pierrota u različite scene iz Opatije. Time on postaje domaćin koji gostima pokazuje što sve treba vidjeti u destinaciji.

Suživot s lokalnim stanovništvom

Događanju su prisustvovali brojni uzvanici, među kojima i Zamjenik župana Primorsko-goranske županije Toni Štimac, zamjenica gradonačelnika Opatije Kristina Đukić, direktorica Turističke zajednice Kvarnera Irena Peršić Živadinov te direktor Turističke zajednice grada Rijeke Petar Škarpa, koji su izrazili podršku projektu i pohvalili inicijative hotela usmjerene na održivost, lokalnu zajednicu i promociju destinacije kroz kulturu i kreativnost.

Promocija keight opatija rooftop

Promocija filma keight opatija

Promocija keight opatija rooftop chef miroslav janjic

I za kraj, gost ne bi smio narušavati ugodu stanovnika jer je stigao upravo iz tog razloga - da vidi kako oni žive i da u tome uživa, uvjerena je Jutt Ferlan, klaster direktorica Hiltona. Da bi to doista i vidio, kaže, posjetitelj mora te svoje dane na odmoru proživjeti s lokalnim stanovništvom na način kako to radi lokalna zajednica.

Smatram da smo mi za to sazrijeli jer smo turistička zemlja, mi ne učimo stanovništvo u našim destinacijama što je turizam. Ali moramo svi shvatiti kako turizam mora trajati više od dva mjeseca jer ljudi trebaju živjeti svih 12 mjeseci u godini. Ako oni i dalje nastoje u dva mjeseca zaraditi za cijelu godinu, nikada se nećemo odmaknuti od masovnog turizma i time zapravo sami sebi režemo granu na kojoj sjedimo”, zaključuje Josipa Jutt Ferlan.

Izvor fotografija: Keight Hotel Opatija (Curio Collection by Hilton)

Autor:  Blanka Kufner

17. listopada 2025.