Konferencija Tourism 365 od 30. rujna do 2. listopada 2024. u Zagrebu

Konferencija TOURISM 365 postala je središnje mjesto okupljanja ključnih lidera i stručnjaka u turizmu, posvećena istraživanju trendova i budućnosti turizma i ostvarivanju cjelogodišnjeg poslovanja

Autor:  HrTurizam.hr

12. rujna 2024.

Konferencija TOURISM 365 postala je središnje mjesto okupljanja ključnih lidera i stručnjaka u turizmu, posvećena istraživanju trendova i budućnosti turizma i ostvarivanju cjelogodišnjeg poslovanja, a ove godine donosi bogat i raznolik program, pružajući jedinstvenu priliku za dijalog, razmjenu ideja i stvaranje novih partnerstava.

  • Strateška Konferencija: Donosi najnovije trendove, globalne prakse i inovacije koje oblikuju budućnost turizma s posebnim naglaskom na održivo poslovanje, kreativan razvoj, utjecaj klimatskih promjena, umjetnu inteligenciju, zeleni transport te premium doživljaje
  • Ministarski Forum: Okupit će nekoliko europskih ministara turizma koji će predstaviti strategije razvoja svojih destinacija, dijeleći svoja iskustva i rješenja za izazove s kojima se suočavaju u ovom razdoblju brojnih promjena u turizmu
  • Smart Tourism Meet-Up: Inspirirat će sudionike uspješnim primjere iz prakse, pokazujući kako kreativni pristupi mogu unaprijediti turističke proizvode i iskustva
  • B2B Marketplace: Organiziran u suradnji s londonskim New Deal Europe, omogućit će nove poslovne suradnje, povezujući domaće turističke s globalnim agencijama i turoperatorima
  • Edukativne Radionice: Stručnjaci će predstaviti najnovije prakse iz područja AI, marketinga i razvoja destinacija te sa sudionicima razmotriti potencijalna rješenja na aktualne izazove
  • Večernji Networking: Neformalne večernje aktivnosti na atraktivnim lokacijama pružit će dodatne prilike za umrežavanje u opuštenom okruženju

Do sada je održano sedam konferencija, koje su ugostile dva premijera, održala su se četiri Ministarska foruma i predstavilo se preko 175 stručnjaka iz više od 20 zemalja s tri kontinenta. Više od 1.000 sudionika iz 25 zemalja prati događaj, uživo i online, iz godine u godinu, a prošle godine tijekom prvog B2B Marketplace-a održano je više od 460 unaprijed dogovorenih sastanaka, što je prava osnova za početak niza novih suradnji s ciljem promocije i prodaje cjelogodišnjih ponuda hrvatskog turizma.

Na ovogodišnjoj konferenciji, po prvi puta u Hrvatskoj, gostovat će svjetski poznata Juliet Kinsman, prva urednica priloga o održivosti u slavnom Condé Nast Travelleru, luksuznom lifestyle magazinu o putovanjima. Autorica je knjiga o održivom turizmu te urednica Mr & Mrs Smith i Louis Vuitton City Guides. Pored nje, svoj uvid u najnovije trendove u globalnom turizmu prezentirat će i Tom Hall, potpredsjednik Lonely Planeta, najpoznatijih turističkih vodiča na svijetu.

U konferenciji će sudjelovat brojni međunarodni i domaći stručnjaci, a to su -  Istvan Ujhelyi /UN Tourism Ambasador, Frederico Fernandes /Direktor Arab Aviation Summita, Alessandra Priante /Direktorica ENIT Nacionalne turističke zajednice ITalije, Csilla Mezosi /Direktorica ESPA Europske udruge termalnog turizma, George Tziallas /Izvršni savjetnik u DBC Didakasia, Tine Murn i Robert Dee /Osnivači i direktori New Deal Europe, Kristjan Staničić /Direktor HTZ-a, Siniša Topalović /Globalni direktor savjetovanja u turizmu iz Horwath HTL, i drugi.

1 govornici t365 2024 biz tourism 365

Konferencija promiče partnerske odnose u struci, tako da ove godine ugošćuje edukativne radionice CREW TikTok zajednice i LEAP Summita.

B2B MARKETPLACE

"Na konferenciji TOURISM 365 ne bavimo se samo razgovorima o konceptu cjelogodišnjeg turizma – već poduzimamo aktivne korake kako bismo ga i ostvarili. B2B Marketplace, koji po drugi put uključujemo u program, osmišljen je kako bi okupio tvrtke i pojedince posvećene stvaranju i promociji održivih cjelogodišnjih turističkih prilika", naglašava Ivana Kolar, organizatorica konferencije i direktorica konzultantske tvrtke Julius Rose.

Sudionici B2B Marketplace-a, koji je organiziran u suradnji s londonskim New Deal Europe, specijalistima za B2B susrete u turizmu, s dugogodišnjim iskustvom i globalnim ugledom, imat će priliku povezati se s kvalificiranim globalnim kupcima – savjetnicima za putovanja, voditeljima proizvoda i programa turističkih kompanija i agencija.

Nakon radionice, organizirano je petodnevno studijsko putovanje tijekom kojeg će posjetitelji upoznati hrvatski turizam izvan ljetne sezone. Predstavit će im se najljepše lokacije, hoteli, restorani i drugi atraktivni sadržaji Grada Zagreba, Hrvatskog Zagorja i Kvarnera, s posebnim naglaskom na kulturne, gastro, wellbeing i premium doživljaje.

Foto: Tourism 365

Autor:  HrTurizam.hr

12. rujna 2024.