Kao što sam već više puta naglasio, i u ovoj kriznoj situaciji potrebno je komunicirati. Trenutno naravno ne treba raditi klasičnu prodaju smještaja, nego komunicirati gostima da ste još tu i dati im motive za buduće putovanje u kontekstu faze sanjarenja i planiranja.
Također, komunikaciju treba prilagoditi sukladno trenutnoj situaciji koristeći slogane kao što su ne otkazujte putovanje nego g...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium