Krenula ciljana kampanja Lošinja na austrijskom i njemačkom tržištu

„Jetzt Sonne, Strand und Meer!“ 

Autor:  HrTurizam.hr

20. svibnja 2022.

Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, u suradnji s članicama u destinaciji i ove će godine ostvariti promotivnu kampanju o Lošinju na području dviju emitivnih zemalja; Austriji i Njemačkoj (Baden-Württemberg i Bayern).

Prirodne ljepote i zdravstveni benefiti Lošinja centar su ovogodišnje promocije koja se temelji na storytellingu - "pričanju priče" te proizvodima i aktivnostima koje otok nudi gostima uz promotivnu poruku „Jetzt Sonne, Strand und Meer!“ 

Radi se o online oglašavanju (banneri branding formata i video banner), a glavni medijski kanali su online mediji i to top portali na tržištima, kao i društveni mediji, navodi direktor turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.

Tako se u Njemačkoj planira promocija na izuzetno relevantnim medijima na tržištu; tonline.de, web.de te focus.de , dok se u Austriji promovira na derstandard.at , mediju usmjerenom na segment higher earners.

Promocija losinja na austrijskom i njemackom trzistu fb
 

Obzirom da upravo trećina turističkog prometa (Nijemci 25%, Austrijanci 9%) u Mali Lošinj dolazi upravo s njemačkog i austrijskog tržišta, nije slučajno da se kampanja usmjerila na ta područja.

"U suradnji sa svim vodećim dionicima u destinaciji, kampanjom će se naglasiti prirodni činitelji otoka Lošinja poput mikroklime, bioraznolikosti, mora visoke kakvoće i zraka prve kvalitete s velikim brojem sunčanih dana godišnje. Relax, wellness, wellbeing i aktivni odmor centar su promocije čiji je cilj privući veći broj potencijalnih turista, ali i predstaviti Lošinj kao destinaciju dodatnih vrijednosti." zaključuje Cvitković.

Kampanja je započela 16. svibnja, a trajat će do 20. lipnja 2022. godine.

Promotivnu kampanju možete pogledati, ali i važnije ( barem oni s Malog Lošinja ), iskorititi u komunikaciji, na linku:

Upravo članke od kampanje trebali bi dijeliti i svi dionici na Malom Lošinju putem svojim društvenih kanala kako bi se nadovezali na kampanju.  Jer upravo tako se direktno pojačava kampanja i komunikacija prema ciljanom tržištu s više strana.  A svima je isti interes - dovesti goste s ciljanih tržišta u destinaciju.

Fotografije: TZG Malog Lošinja

 

Autor:  HrTurizam.hr

20. svibnja 2022.