Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, u suradnji s članicama u destinaciji i ove će godine ostvariti promotivnu kampanju o Lošinju na području dviju emitivnih zemalja; Austriji i Njemačkoj (Baden-Württemberg i Bayern).
Prirodne ljepote i zdravstveni benefiti Lošinja centar su ovogodišnje promocije koja se temelji na storytellingu - "pričanju priče" te proizvodima i aktivnostima koje otok nudi gostima uz promotivnu poruku „Jetzt Sonne, Strand und Meer!“
Radi se o online oglašavanju (banneri branding formata i video banner), a glavni medijski kanali su online mediji i to top portali na tržištima, kao i društveni mediji, navodi direktor turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.
Tako se u Njemačkoj planira promocija na izuzetno relevantnim medijima na tržištu; tonline.de, web.de te focus.de , dok se u Austriji promovira na derstandard.at , mediju usmjerenom na segment higher earners.