Foto: Jon Tyson, Unsplash
Godinama je vrijedilo nepisano pravilo: ako čekaš do zadnjeg trenutka, platit ćeš manje, ali riskiraš.
Jer većina kvalitetnog i traženog smještaja odavno je rasprodana, osim ako baš nemaš velike sreće da se u zadnji čas oslobodi jedna soba u dobrom hotelu.
„Last minute“ bio je sinonim za snižene cijene, lošije ponude ( smještaj koji se s razlogom nije prodao prije ) i brze odluke. No ta se logika...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium