Foto: Lufthansa Grupa
U doba kada se tehnologija sve dublje integrira u svakodnevne procese, jedna globalna grupacija pronašla je način kako spojiti podatke, održivost i iskustvo putnika — i to tamo gdje to najmanje očekujete. Riječ je o inovaciji koja ne samo da mijenja način na koji se promatra otpad, već ga uči prepoznavati.
S „Tray Trackerom“, Lufthansa Grupa je razvila inovativno rješenje podržano umjetnom intelig...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium