Već godinama se u hrvatskom turizmu puno priča o razvoju outdoor turizma, no osim nekoliko pozitivnih primjera, do sada pored Poreča nismo imali jednu pravu zaokruženu destinacijsku priču kao pozitivan destinacijski primjer razvoja outdoor turizma.
Jer outdoor turizam je puno više od jednokratne manifestacije. Po meni najbolji outdoor turistički proizvod u Hrvatskoj je Pag Outdoor, o kojem sam puno puta pisao od samih početaka. Radi se o jednoj smislenoj i zaokruženoj destinacijskoj priči, a koja nam je i mora biti kao pozitivan primjer razvoja destinacije u Hrvatskoj.
Naglašavam destinacijski proizvod, jer se radi o projektu udruženih Turističkih zajednica otoka Paga ( TZG Novalje, TZG Paga, TZO Kolan, TZO Povljana i TZM Stara Novalja ) s ciljem razvoja turističkog proizvoda Pag Outdoora početkom 2020.godine.
Prošli tjedan Marina Šćiran Rizner, direktorica TZG Novalje te voditeljica i koordinatorica projekta je prezetirala Pag Outdoor kao pozitivan primjer razvoja destinacije na Croatian Sport&Health Tourism Expo u Osijeku.
Pa nema boljeg povoda za razgovora s Šćiran Rizner, da napravimo resume sezone i Pag Outdoor projekta.
Marina Šćiran Rizner, TZ Novalja: Imamo prepoznatljiv turistički proizvod koji odgovara na problem sezonalnosti