Marina Šćiran: Sve je veća potražnja van sezone, što je nama signal za kreiranje još dodatnih sadržaja na bazi outdoora

Kako produžiti sezonu? Glavni sastojak je sadržaj.

Autor:  Goran Rihelj

29. svibnja 2024.

Kako produžiti sezonu? Znaju u Novalji na otoku Pagu. Glavni sastojak je sadržaj, kvalitetni i autentičan sadržaj. 

U uvali Ručica, nedaleko Novalje, s pogledom na najpoznatiji trail Life On Mars Trail glasno smo promišljali i razgovarali o višestruko nagrađivanom projektu Pag Outdoor s direktoricom TZ grada Novalje Marina Šćiran.

Radi se po meni o najboljem outdoor projektu u Hrvatskoj. Pa je upravo cijela priča oko Pag Outdoor projekta bila glavna tema te kako je projekt upravo produžio pred i posezonu.

Inače, porojekt Pag Outdoor pratim od početka, a nedavno je objavljen program za ovu godinu - Pag Summer Outdoor 2024, koji traje od travnja do kraja rujna. Tako se razvija pred i posezona. Ono što je ključno, ima jasne satnice i lokacije - a ne odokativno ili jednokratno, kako bi se svi mogli organizirati, kako turisti i posjetitelji tako i agencije.  

 

 

438101221 982409273887945 4721575158805985164 n

Važno je za naglasiti i kako sve ture vode profesionalni te educirani lokalni vodiči i DMC agencija Sunturist. To je jedina formula za uspjeh. 

Zanimljivo i opušteno snimanje na lokaciji koja je središte Pag Outdoor projekta. Improvizirani studio za pravi outdoor ugođaj, dok mi pričamo o produženju sezone, pored i preko puta nas prolaze brojni turisti: od obitelji s djecom, grupa, mladih i profesionalnih sportaša...upravo zahvaljujući turističkom proizvodu Life On Mars Trail.

Proizvod se proslavio kroz poznatu utrku, no kako je staza dostupna tijekom cijele godine, ista je poligon za upoznavanje Paga tijekom cijele godine.

Inače, staza Life On Mars je upravo dobila iekstenziju tj. novu dionicu Žigljen – Metajna. ( Life On Mars 2 ).

U subotu 25.05.2024. godine otvorena je nova dionica staze LIFE ON MARS 2 ruta Žigljen – Metajna. Staza je idealna za pred i posezonsko razdoblje, za aktivne individualce ili vođene grupe te se ne preporuča obitelji s djecom ili početnicima u planinarenju. Dužina staze je 10 km, no moguća je i kraća dionica od 7 sa sa izlazom u mjesto Zuboviće. Obavezna je planinarska oprema, adekvatna obuća i odjeća, minimalno 1 l tekućine, hrana, kapa, sunčane naočale, krema s UV faktorom.

440203327 988491733279699 215748456576233675 n

Staza je označena planinarskim markacijama i potrebno vrijeme pješačke ture je između 3-4 sata, dok je zahtjevnost staze srednje zahtjevna/ zahtjevna Parking vozila se mogu parkirati na samoj početnoj točki kao i na izlaznoj obzirom da da staza nije kružna odnosno ne vraća se na startnu lokaciju.

Marina Šćiran: Sve je veća potražnja van seozne, što je nama signal za kreiranje još dodatnih sadržaja na bazi outdoora

Iako ima puno lekcija koje možemo izvući iz narativa i primjera razvoja Pag Outdoor projekta, ovom prilikom bi istaknuo dvije itekako važne. Prva je, kako je i istaknula Šćiran, kako je sve na nama kao destinaciji koje poruke šaljemo turistima. jer mi smo najbolji i glavni naratori naše turističke priče i razvoja. Sve je na nama. 

Druga je činjenica kako je Pag Outdoor održiv projekt tj. kako je opravdao svoj primarni cilj - jačanje pred i posezone. Što znači da ga je tržište prepoznalo i da tržište traži takve sadržaje. 

"Uvijek je na nama što ćemo nuditi i kako ćemo prezentirali našu ponudu gostima. To će je gosti više konzumirati. Mladi ljudi koji dolaze na Zrću. To su svjetski ljudi koji žive u velikim gradovima i državama i naravno da ih osim same ponude na Zrću zanimaju i neki drugi elementi od kultura, gastronomije kao i outdoor aktivnosti. Opet, na nama je da komuniciramo sa svim turističkim dionicima, od klubova, hotela, agencija koji dovode mlade goste, kako bi se gostima takva ponuda i kvalitetno prezentirala.

Imamo jako dobar feedback od hotela, a naročito od agencija, koje su u prijelomnoj godini korone sve više tražili takve sadržaje. Jer bio je moment kada nismo znali kako ćemo odraditi tu sezonu, obzirom da 50% prometa nama čini Zrće, a ostalih 50 posto je zapravo na obiteljskom turizmu. Iako većina turističke slike na van izgleda kao da Novalja sadrži najveći dio turističkog prometa kroz mlade goste. No ta se slika mijenja iz godine u godinu, kao što se i mijenja iz godine u godinu dolasci po mjesecima.

Po prvi puta 2023. godine smo imali kompletan prebačen u odnosu na 2001. koja je bila rekordna godina. Tako smo u 2023. godini u mjesecima travnju, svibnju i lipnju, kao i rujnu te listopadu imali veći rekordne brojke. Dakle, sve je veća potražnja za pred i posezonu, što je nama idealno za kreiranje još dodatnih sadržaja na bazi outdoora. " navela je Šćiran. 

Cijelo glasno razmišljanje poslušajte u prilogu. 

hrturizam espresso: Što je održivi turizam? 

Pogledajte hturizam espresso serijal na YouTube kanalu hrturizam i ne zaboravite stisnuti subscribe tj. pretplatiti se na kanal kako bi pratili serijal hrturizam espresso o održivom turizmu.

Autor:  Goran Rihelj

29. svibnja 2024.