U sklopu godišnjeg susreta Udruge hrvatskih putničkih agencija - Dana UHPA-e u Umagu - tradicionalno su održani b2b susreti s direktorima predstavništava HTZ-a s emitivnih tržišta.
Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u inozemstvu na našim emitivnim tržištima prvo su mjesto kojem se treba obratiti ciljate li na turiste s nekog specifičnog tržišta.
Oni najbolje poznaju destinaciju, b2b tj. poslovni sektor - od kulture i načina života stanovnika, do turističkih agencija i drugih relevantnih dionika. Znaju kako diše određeno tržište, što mu je zanimljivo, a što ne.
Nadalje, predstavništva sudjeluju u raznim nacionalnim kampanjama u suradnji s partnerima i HTZ-om, s ciljem pozicioniranja i brendiranja turizma, organiziraju novinarska i agencijska putovanja u Hrvatsku, izrađuju stručne analize, sudjeluju na raznim b2b susretima i otvaraju vrata našim turističkim djelatnicima na ciljanim emitivnim tržištima.
hrturizam Glasno razmišljanje s Goranom Riheljom: Razgovor s direktorima predstavništva HTZ-a s emitivnih tržišta - najava turističke godine 2024.
Rekacije s emitivnih tržišta su optimistične. Naravno, svako je drugačije i ima svoja "pravila igre". Više detalja donosimo u razgovoru s direktorima predstavništava HTZ-a koja pokrivaju emitivna tržišta SAD-a, Njemačke i Poljske.
Saznajte kakvo je stanje na tržištima, je li došlo do promjene u ponašanju i interesu turista, očekivanja i najave za ovu turističku godinu.
LEILA KREŠIĆ JURIĆ, direktorica Predstavništva HTZ-a u New Yorku: Hrvatska ima 50-ak firmi koje aktivno rade i žele raditi Ameriku.