Foto: Sascha Hormel, Pexels
Dok turistički sektor sve snažnije prihvaća održivost kao imperativ razvoja, jedno od najvećih emitivnih tržišta Europe pokazuje važnu dozu ambivalencije.
Iako većina Nijemaca tvrdi da im je održivost važna prilikom putovanja, istraživanja pokazuju da ta svijest tek rijetko prelazi u konkretno ponašanje. I upravo u toj raskoraku između želja i odluka leži ključno pitanje za destinacije.
Dvije klju...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium