Danas je održana 20. sjednica Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, na kojoj su članovi vijeća, između ostalog, odobrili marketinšku suradnju s Hrvatskim skijaškim savezom na natjecanju Snježna kraljica 2023.
Riječ je o utrci FIS Svjetskog skijaškog kupa, najjačeg svjetskog natjecanja u alpskom skijanju, koja se od 2005. godine organizira na Sljemenu i koja predstavlja jedan od najvećih međunarodnih sportskih događaja u Hrvatskoj.
"Skijaška utrka na Sljemenu predstavlja odličan primjer promocije turizma kroz sport. To potvrđuju i podaci analize Nielsen Sportsa, jedne od vodećih globalnih tvrtki specijaliziranih za sportsku analitiku prema kojoj je gledanost prijenosa uživo sa Sljemena u prošloj godini premašila 31 milijun gledatelja. Time ova utrka ulazi u krug velikih sportskih manifestacija koje se održavaju u našoj zemlji i ostvaruju najveću gledanost s obzirom na to da prijenos uživo ide u više od 20 zemalja svijeta“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je primjerice lanjska ženska utrka na Sljemenu ostvarila najveću TV gledanost od svih prijenosa muških i ženskih utrka uživo u FIS Svjetskom kupu.
"Ovo sportsko događanje dodatno upotpunjuje bogatu ponudu grada Zagreba i svakako će doprinijeti ostvarenju uspješnih turističkih rezultata koje očekujemo do kraja blagdanskog razdoblja“, zaključio je Staničić.
Uz skijašice, njihove timove te brojne gledatelje, pozitivan efekt na turizam ima i više od 500 predstavnika medija te 100-njak fotografa iz više od 20 zemalja svijeta koji uživo prate utrku.
Dodajmo i to kako su članovi Turističkog vijeća odobrili i dodatnu marketinšku suradnju s Hrvatskim skijaškim savezom vezano uz promotivne aktivnosti koje će se provoditi s hrvatskom alpskom skijaškom reprezentacijom, odnosno pojedinim reprezentativcima.
Više od 1,2 milijuna kuna za sadnju stabala
Uz navedeno, članovi Turističkog vijeća usvojili su i Odluku o raspodjeli sredstava lokalnim turističkim zajednicama za nabavu sadnica stabala u 2022. i 2023. godini u okviru projekta "Hrvatska prirodno tvoja“ („Croatia naturally yours“).
Riječ je o nešto više od 1,2 milijuna kuna koji će biti raspoređeni na ukupno 116 turističkih zajednica sukladno njihovim prijavama za nabavku sadnica koje su namijenjene turističkim destinacijama u cilju smanjenja ugljikova otiska. Na ovaj će način Hrvatska doprinijeti ispunjenju ciljeva iz Glasgowske deklaracije o šumama i korištenju zemljišta, kao i daljnjem održivom razvoju turizma.
"Na kraju smo 2022. godine u kojoj je turistički sektor ostvario odlične rezultate na temelju kvalitetne pripreme te kontinuirane izvrsne suradnje svih dionika u sustavu. Hrvatska od 1. siječnja 2023. godine ulazi u euro zonu i šengenski prostor te je pred nama nastavak integracije razvojnih, marketinških i promotivnih aktivnosti temeljenih na Strategiji razvoja održivog turizma do 2030. godine. Danas smo usvojili važne dokumente za organizaciju rada Hrvatske turističke zajednice u narednoj godini pomoću kojih nastavljamo jačati poziciju Hrvatske na svjetskoj turističkoj karti. Zahvaljujem svim članovima Turističkog vijeća i Skupštine na doprinosu te čestitam na izvrsnim ovogodišnjim rezultatima“, poručila je ministrica Brnjac.
Dodajmo i to kako su članovi Turističkog vijeća prihvatili zamolbu TZ grada Nina za odobrenjem članstva u međunarodnoj organizaciji Feničanska ruta koja predstavlja mrežu nautičkih ruta koje su drevne mediteranske civilizacije koristile kao glavne trgovinske i kulturne linije. Feničanska ruta je 1994. godine nominirana za ulazak u okvir programa kulturnih ruta Vijeća Europe u koji je i primljena 2003. godine.
Također, u nastavku dana će biti održana i 4. sjednica Skupštine HTZ-a na kojoj će članovi usvajati izmjene i dopune Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2022. godinu, kao i prijedlog Godišnjeg programa rada i financijskog plana HTZ-a za 2023. godinu, a koje su ranije već usvojili članovi Turističkog vijeća na svojoj prethodnoj sjednici.
Foto: HTZX