Outdoor turizam odavno više nije niša, nego jedan od najbrže rastućih segmenata svjetske turističke industrije.
Od planinarenja i biciklizma do kulturnih ruta i prirodnih atrakcija, milijuni putnika danas planiraju, istražuju i doživljavaju destinacije kroz digitalne alate. A upravo je Outdooractive vodeća globalna platforma koja stoji iza tog trenda.
Osnovan 1994. godine u njemačkom gradu Immenstadt im Allgäu, Outdooractive danas okuplja više od 60 milijuna korisnika diljem svijeta. Od aktivnih putnika, planinara, biciklista do obitelji, vodiča i profesionalaca iz turizma. S podružnicama u Velikoj Britaniji, Italiji, Austriji, Švicarskoj, Norveškoj, Francuskoj, SAD-u i partnerima u brojnim europskim zemljama, platforma je postala globalni standard za digitalni outdoor sadržaj.
Od ove godine i Hrvatska ima svog službenog Outdooractive partnera - Matiju Kašnera, outdoor entuzijasta, biciklista i poduzetnika iz Kutine, koji destinacijama, turističkim zajednicama i ponuđačima pomaže u procesu digitalizacije sadržaja, edukaciji timova i strateškom pozicioniranju na globalnom outdoor tržištu.
“Često čujemo da Hrvatska ima neiskorištene potencijale i da želimo produžiti sezonu. Outdoor turizam upravo te potencijale može revitalizirati, samo su potrebne ciljane strategije i konkretne akcije - poput digitalizacije kroz platforme kao što je Outdooractive,” ističe Matija Kašner, Outdooractive Hrvatska.
Outdooractive - više od aplikacije: HGSS kao partner