Outdooractive stigao u Hrvatsku: najveća svjetska outdoor platforma dostupna domaćim destinacijama

Uključite se u globalni Outdooractive ekosustav.

Outdooractive, outdoor turizam

Autor:  HrTurizam Promo

1. studenoga 2025.

Outdoor turizam odavno više nije niša, nego jedan od najbrže rastućih segmenata svjetske turističke industrije.

Od planinarenja i biciklizma do kulturnih ruta i prirodnih atrakcija, milijuni putnika danas planiraju, istražuju i doživljavaju destinacije kroz digitalne alate. A upravo je Outdooractive vodeća globalna platforma koja stoji iza tog trenda.

Osnovan 1994. godine u njemačkom gradu Immenstadt im Allgäu, Outdooractive danas okuplja više od 60 milijuna korisnika diljem svijeta. Od aktivnih putnika, planinara, biciklista do obitelji, vodiča i profesionalaca iz turizma. S podružnicama u Velikoj Britaniji, Italiji, Austriji, Švicarskoj, Norveškoj, Francuskoj, SAD-u i partnerima u brojnim europskim zemljama, platforma je postala globalni standard za digitalni outdoor sadržaj.

Od ove godine i Hrvatska ima svog službenog Outdooractive partnera - Matiju Kašnera, outdoor entuzijasta, biciklista i poduzetnika iz Kutine, koji destinacijama, turističkim zajednicama i ponuđačima pomaže u procesu digitalizacije sadržaja, edukaciji timova i strateškom pozicioniranju na globalnom outdoor tržištu.

“Često čujemo da Hrvatska ima neiskorištene potencijale i da želimo produžiti sezonu. Outdoor turizam upravo te potencijale može revitalizirati, samo su potrebne ciljane strategije i konkretne akcije - poput digitalizacije kroz platforme kao što je Outdooractive,” ističe Matija Kašner, Outdooractive Hrvatska.

Outdooractive - više od aplikacije: HGSS kao partner

Outdooractive hgss large

Za krajnje korisnike Outdooractive je mobilna i web aplikacija koja omogućava planiranje ruta, navigaciju na terenu, preuzimanje karata i otkrivanje atrakcija. No, za poslovne korisnike - destinacije, turističke zajednice, hotele i pružatelje outdoor usluga to je kompletna digitalna infrastruktura.

Sve turističke informacije - rute, POI točke, atrakcije, smještaj, događanja, prometne informacije, vremenska prognoza, dostupne su u jednom sučelju, a platforma omogućava:

  • Interaktivne karte i navigaciju

  • Višekanalnu distribuciju sadržaja (aplikacija, web, partnerske mreže)

  • Automatske prijevode na više jezika

  • Naprednu analitiku ponašanja korisnika

  • Otvorenu arhitekturu za integraciju s postojećim GIS sustavima i CMS-ovima

Zahvaljujući naprednim alatima, destinacije mogu pratiti što posjetitelji traže, gdje klikaju, koje rute preuzimaju i na temelju toga kreirati relevantniji, personaliziraniji sadržaj. Posebno vrijedi istaknuti da je jedan od ključnih partnera Outdooractivea upravo Hrvatska gorska služba spašavanja (HGSS), kao važan akter u sigurnosti i edukaciji kod aktivnosti na otvorenom.

Digitalni vodič i globalna vidljivost destinacija

Outdooractive omogućava destinacijama da izgrade vlastiti digitalni Travel Guide unutar globalnog ekosustava. Time postaju vidljive milijunima korisnika u zemljama koje su ujedno i glavna tržišta hrvatskog turizma - Njemačkoj, Austriji, Švicarskoj, Nizozemskoj, Italiji, Češkoj, UK-u i SAD-u.

Svaka destinacija ima mogućnost profesionalno predstaviti svoj sadržaj - uz fotografije, visinske profile, preporuke, poveznice i praktične savjete, te povezati sve lokalne dionike: smještaj, vodiče, OPG-ove, prijevoznike i institucije.

U Hrvatskoj su već prepoznali potencijal:

  • Mali Lošinj digitalno prikazuje sve pješačke i biciklističke rute na visitlosinj.hr/hike-bike

  • Zadarska županija koja koristi Outdooractive kroz projekt Zadar Bike Magic

  • dok Osječko-baranjska županija aktivno uključuje Outdooractive u razvoj outdoor ponude i brendiranje kontinentalnog turizma

Screenshot 2025 11 19 at 10

Mockup app trail large

Outdooractive i nova era digitalne vidljivosti

U vremenu kada se turističko pretraživanje sve više seli s klasičnih web stranica na AI pretraživače i digitalne asistente, Outdooractive stvara digitalnog blizanca destinacije - strukturirani, višejezični i optimizirani sadržaj koji je čitljiv ne samo ljudima, nego i umjetnoj inteligenciji.

To znači da će informacije o rutama, atrakcijama i ponudi biti automatski dostupne kroz AI sustave - od Google AI do ChatGPT-a i novih travel-agenata.

Više detalja o platformi saznajte na https://www.outdooractive.com/en/.

/// Za sve destinacije, turističke zajednice i partnere koji žele postati dio Outdooractive ekosustava i digitalizirati svoju outdoor ponudu, više informacija možete dobiti direktno na: Matija Kašner, Outdooractive Hrvatska, Mob: +385 98 493984, E-mail: matija.kasner@outdooractive.com 

Autor:  HrTurizam Promo

1. studenoga 2025.