Foto: Donald Giannatti, Unsplash
U svijetu u kojem se svakodnevno suočavamo s izborom između “imati” i “doživjeti”, čini se da sve više Europljana bira – doživjeti. Jedan novi val razmišljanja oblikuje potrošačke navike, a iskustva s popisa želja postaju važnija od novih cipela, gadgeta ili restoranskih večera.
Emocija, autentičnost i želja za nečim nezaboravnim sve su češći pokretači putovanja i planiranja godišnjih odmora. Novi...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium