Foto: Pexels
Portugalski turistički sektor primio je više od 3500 pritužbi u prvoj polovici godine što je povećanje od 21 posto u odnosu na isto razdoblje 2024.
Većina problema povezana je s web stranicama za rezervaciju putovanja, a slijede ih zrakoplovne tvrtke.
Potrošači prijavljuju probleme s turoperatorima, posebno neopravdane naknade, komunikacijske propuste i sigurnosne/potencijalne probleme s prijevara...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium