Turneo, vodeći startup iz područja turizma s fokusom na iskustveni turizam, uspješno je zatvorio investicijsku rundu od 2 milijuna eura predvođene američkim fondom Bessemer Venture Partners, uz sudjelovanje rumunjskog Underline Venturesa.
Investicija će ubrzati misiju Turnea da revolucionizira način na koji ljudi bukiraju destinacijske aktivnosti, te omogući vodećim svjetskim hotelima da svojim gostima ponude ture, aktivnosti i doživljaje. Osim ulaganja u povećanje tima, investicija će omogućiti širenje na nova tržišta i značajnu nadogradnju proizvoda.
Osnovan 2022. godine, Turneo omogućava hotelima upravljanje cjelokupnom ponudom aktivnosti u destinaciji na jednom mjestu. Gostima hotela omogućuje pregled i rezervaciju aktivnosti i transfera putem hotelske web stranice ili aplikacije. Istovremeno, hotelima pruža jedinstvenu platformu na kojoj se upravlja cjelokupnom ponudom hotelskih aktivnosti, kao i aktivnosti vanjskih partnera. To uključuje stvaranje i objavljivanje novih aktivnosti, suradnju s lokalnim pružateljima usluga, kao i pregled i analizu podataka te recenzija gostiju.
Hrvatska je Turneu bila „launch“ tržište, i do sada su ostvarili suradnju s nekim od najvećih hotelskih kuća na ovim prostorima, odakle su i pokrenuli širenje na globalno tržište. Tako gosti brojnih hotelskih kuća poput Aminessa, Falkensteinera, Liburnije, Maistre, Plave Lagune i mnogih drugih mogu kroz njihove vlastite digitalne dućane bukirati degustacije vina, brodske ture, letove balonom, kao i aktivnosti unutar hotela, uključujući spa i wellness.
"Turisti danas planiraju i rezerviraju aktivnosti prije nego stignu na destinaciju, i zapravo biraju destinaciju prema ponudi aktivnosti koju vide", rekao je Fran Kauzlarić, suosnivač Turnea i naglasio kako s Turneom, hoteli konačno gostima mogu predstaviti svoje destinacije i jednostavno upravljati ponudom aktivnosti, dok za hotele to znači - sretniji gosti, dodatni prihodi i manje operativnih poteškoća.