Predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude na sajmu f.re.e u Bavarskoj

Nijemci se neće odreći svog odmora i putovanja.

Autor:  HrTurizam.hr

14. veljače 2024.

Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu f.re.e, koji se održava u Münchenu od 14. do 18. veljače.

Riječ je o sajmu za široku publiku, a njegova je posebnost što se održava u Bavarskoj, dijelu zemlje iz kojeg u Hrvatsku dolazi najveći broj njemačkih gostiju. U sklopu hrvatskog štanda svoju ponudu na sajmu predstavlja čak 25 suizlagača među kojima su turističke zajednice, nacionalni parkovi, hotelijeri, agencije, prijevoznici.

"Njemačka je naše najvažnije turističko tržište koje u ukupno ostvarenim noćenjima u Hrvatskoj ima udio od oko 22%. To je značajna brojka koju respektiramo te je predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude na ovom sajmu za nas iznimno važno. Partneri s kojima smo se dosad susreli zadovoljni su dosadašnjim tijekovima, bukingom i najavama za ovu godinu. Usprkos izazovnoj godini Nijemci se neće odreći svog odmora i putovanja. Uskoro nam slijedi i nastup na sajmu u Berlinu u ožujku što će biti još jedna prilika za dodatnim učvršćivanjem naše pozicije na njemačkom tržištu", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako se Hrvatska nalazi među top pet ljetnih odmorišnih destinacija Nijemaca.

Hrvatska će se delegacija tijekom dana susresti i s predstavnicima FTI, najvećeg bavarskog turoperatora i četvrtog najvećeg u Njemačkoj, Bayerischer Fussball Verband, nogometne udruge koja broji gotovo 1,6 milijuna članova i koja obuhvaća preko 23 tisuće nogometnih timova te s predstavnicima LBO-a, velike bavarske udruge autobusera s kojima će se razgovarati o mogućnostima suradnje u promociji hrvatskih destinacija.

Duvnjak kaniber brnjac milicic stanicic foto htz

"Želja za putovanjima Nijemaca još je uvijek prisutna, a navedeno potvrđuje tijek bukiranja putovanja koji je na zadovoljavajućim razinama i to unatoč određenoj gospodarskoj krizi u kojoj se Njemačka nalazi. Određeni pritisak osjećaju nama konkurente destinacije, dok se mi trudimo zadržati dobre kontakte i suradnje s našim najvažnijim partnerima na tržištu jer samo tako možemo ponoviti dobre rezultate koje na ovom tržištu bilježimo zadnjih godina. Najveći udio u rezultatima će imati individualni gosti, koji su ujedno i najbrojniji, a veseli nas i povećana potražnja u grupnim putovanjima", zaključila je Nera Miličić, voditeljica Ispostave HTZ-a u Münchenu. 

Tijekom sajma, u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom, organizirana je degustacija vrhunskih hrvatskih vina i sireva, a tu su još i degustacije Trogirskih rafiola i Makarske torte te nastupi Folklornog društva Tempet.

"Nakon što smo prošle godine bili zemlja partner ovdje u Münchenu, i ove godine Hrvatska prezentira ono najbolje od ponude - od fascinantne kulture, do mnogobrojnih aktivnosti u prirodi, kvalitetnog smještaja, koji uključuje i neke od najboljih kampova Europe, i ne manje važno – vrhunske eno-gastronomije. Bavarsko tržište nam je iznimno važno i zato nam je cilj učvrstiti našu poziciju, ali je i nadograditi u kontekstu cjelogodišnjeg putovanja Nijemaca u Hrvatsku", izjavila je ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, koja se ovom prilikom susrela i sa bavarskom ministricom prehrane, poljoprivrede, šumarstva i turizma Michaela Kaniber s kojom je razgovarala o važnosti nastavka suradnje u području turizma, novom hrvatskom Zakonu o turizmu, ali i o povezanosti poljoprivrede i turizma, važnosti korištenja lokalnih proizvoda u cilju poticanja malog i srednjeg poduzetništva, odnosno gospodarstva u cjelini.

Autor:  HrTurizam.hr

14. veljače 2024.