Hrvatska turistička zajednica predstavlja ukupnu hrvatsku turističku ponudu na sajmu f.re.e, koji se održava u Münchenu od 14. do 18. veljače.
Riječ je o sajmu za široku publiku, a njegova je posebnost što se održava u Bavarskoj, dijelu zemlje iz kojeg u Hrvatsku dolazi najveći broj njemačkih gostiju. U sklopu hrvatskog štanda svoju ponudu na sajmu predstavlja čak 25 suizlagača među kojima su turističke zajednice, nacionalni parkovi, hotelijeri, agencije, prijevoznici.
"Njemačka je naše najvažnije turističko tržište koje u ukupno ostvarenim noćenjima u Hrvatskoj ima udio od oko 22%. To je značajna brojka koju respektiramo te je predstavljanje ukupne hrvatske turističke ponude na ovom sajmu za nas iznimno važno. Partneri s kojima smo se dosad susreli zadovoljni su dosadašnjim tijekovima, bukingom i najavama za ovu godinu. Usprkos izazovnoj godini Nijemci se neće odreći svog odmora i putovanja. Uskoro nam slijedi i nastup na sajmu u Berlinu u ožujku što će biti još jedna prilika za dodatnim učvršćivanjem naše pozicije na njemačkom tržištu", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako se Hrvatska nalazi među top pet ljetnih odmorišnih destinacija Nijemaca.
Hrvatska će se delegacija tijekom dana susresti i s predstavnicima FTI, najvećeg bavarskog turoperatora i četvrtog najvećeg u Njemačkoj, Bayerischer Fussball Verband, nogometne udruge koja broji gotovo 1,6 milijuna članova i koja obuhvaća preko 23 tisuće nogometnih timova te s predstavnicima LBO-a, velike bavarske udruge autobusera s kojima će se razgovarati o mogućnostima suradnje u promociji hrvatskih destinacija.