U godini u kojoj obilježava svojih 35 godina postojanja, pred Croatia Airlinesom, hrvatskim nacionalnim avioprijevoznikom i članom udruge Star Alliance, nalazi se najveći projekt u povijesti kompanije - obnova cjelokupne flote Croatia Airlinesa.
U očekivanju isporuke prvog zrakoplova A220 tijekom srpnja ove godine, danas je predstavljen osvježen vizualni identitet Croatia Airlinesa i zrakoplova te obilježena 30-ta obljetnica putnog časopisa Croatia.
Obnova flote nacionalnog avioprijevoznika označava novo razdoblje poslovanja kojeg će krasiti i osvježen vizualni identitet. Redizajniranim logotipom kao i novim izgledom zrakoplova dodatno se naglašavaju osnovne kompanijske poruke: kvaliteta, sigurnost, udobnost putovanja te gostoprimstvo, dok se dizajn znaka približava dizajnu repa zrakoplova po kojem je tvrtka i postala prepoznatljiva.
Prilikom predstavljanja osvježenog vizualnog identiteta koji će obilježiti razdoblje koje dolazi te stvarati prepoznatljivost na zemlji i zraku, Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa je naglasio:
“Rebrandingom nacionalnog prijevoznika osigurana je još bolja vidljivost i prepoznatljivost te dodatno istaknuta važnost hrvatskog nacionalnog identiteta i uloge Croatia Airlinesa za hrvatsku državu, dok Croatia Airlines i dalje, prema mišljenju renomiranih stručnjaka, ostaje jednim od najboljih brendova u svjetskoj avijaciji.“
Tomislav Mihotić, državni tajnik u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture je istaknuo kako danas zajedno svjedoče novom povijesnom koraku na putu otvaranja još kvalitetnije budućnosti Croatia Airlinesa, ali i svih nas koji ćemo, kao gospodarstvenici, turisti ili putnici, letjeti krilima nacionalnog avioprijevoznika.
“U 35 godina postojanja i pružanja usluge prijevoza Croatia Airlines povezuje hrvatske gradove s najvažnijim europskim destinacijama, a u suradnji sa zrakoplovnim partnerima i s cijelim svijetom. I kao takva je neizmjeran oslonac svima nama.“ Naveo je Mihotić.
Slaven Žabo, direktor komercijalnih poslova Croatia Airlinesa je dodao kako novi vizualni identitet jednostavnije i lakše komunicira s putnicima i publikom, a prvi dojam o Hrvatskoj od sada je tako još čvršći.
“Uz nove i znatno tiše avione, naši putnici uživat će u komfornijoj putničkoj kabini sa širim sjedalima i većim prozorima, većem prostoru za prtljagu kao i brzom Wi-Fi ju. Sve navedeno otvorit će nove mogućnosti, a dodatnoj udobnosti i sadržajnosti naših letova i nadalje će doprinositi i naš putni časopis Croatia kojem danas s posebnim zadovoljstvom čestitam 30 rođendan!“, dodao je Žabo.
Tim povodom prvi zrakoplov nove flote A220 Croatia Airlinesa odjeven u novo ruho.