Predstavljeni dosadašnji rezultati projekta "Upoznajte naše priče"

Promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim hrvatskim hotelima Impresia

Izvor fotografije: Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia

Autor:  HrTurizam.hr

7. ožujka 2025.

Jučer u Briig Boutique Hotelu u Splitu predstavljeni su dosadašnji rezultati projekta "Upoznajte naše priče", koji provodi Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia uz podršku i sufinanciranje Ministarstva turizma i sporta.

Ove godine Udruga Impresia hotela ovaj projekt provodi u partnerstvu s Kamping udruženjem Hrvatske (KUH) i Udrugom hrvatskih putničkih agencija (UHPA) te uz podršku obrazovnih institucija kao pridruženih partnera:  Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Školu za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu iz Pule. Srednju školu Stjepana Sulimanca iz Pitomače te Turističko-ugostiteljsku školu Split.

Projekt je usmjeren na promociju turističkih zanimanja kroz aktivno uključivanje učenika i studenata te edukaciju članova Udruge Impresia hotela, koju čine neki od najkvalitetnijih boutique hotela u Hrvatskoj. Kroz intenzivnu suradnju s obrazovnim institucijama, motivirani učenici i studenti prijavili su se za sudjelovanje u projektu te je izabrano 5 učenika osnovnih škola, 45 učenika srednjih turističko ugostiteljskih škola i jezičnih gimnazija, te 5 studenata turističkih fakulteta. U tijeku su individualni obilasci različitih Impresia hotela gdje sudionici imaju priliku upoznati hotelska odjeljenja, steći uvid u različite profesije  i  dobiti savjete za razvoj karijere u turizmu. Osim toga, srednjoškolci su sudjelovali na satu otvorenih vrata, dok su studenti zajedno s djelatnicima Impresia hotela prošli edukaciju s fokusom na pružanje vrhunske usluge. U suradnji s partnerima, KUH-om i UHPA-om, učenici se dodatno upoznaju sa zanimanjima u kampovima visoke kategorije i turističkim agencijama specijaliziranim za luksuzni turizam. 

Kako bi se osigurala dostatna, kompetentna domaća radna snaga, ojačala konkurentnost na turističkom tržištu, a s ciljem motiviranja mladih za ugostiteljsko-turistička zanimanja Ministarstvo turizma i sporta će  i ove godine objaviti dva javna poziva - Promocija zanimanja za koji su osigurana sredstva u iznosu od 290.000 eura i Stipendije za koji je osigurano 990.000 eura. Također, bit će objavljen i Javni natječaj za sufinanciranje projekata udruga u turizmu za koji su osigurana sredstva u iznosu od 400.000 eura.

"Kroz aktivnosti projekata prijavljenih na natječaj za udruge u 2024. bilo je uključeno preko 600 učenika i studenata, a pridodamo li tome projekte srednjih škola dolazimo do preko 800 mladih ljudi koji su bili direktno uključeni u projekte sufinanciranja, a daleko veći broj je onih koji su upoznati s ugostiteljskim i turističkim zanimanjima. Svi navedeni programi imaju i zadaću osigurati bolju vidljivost zanimanja u turizmu te mogućnost zapošljavanja koje pruža turistički sektor. Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia  te  projekt  koji provodi u suradnji s  partnerima "Upoznajte naše priče"- promocijom zanimanja i stručnim usavršavanjem do kvalitetnog kadra i održivog turizma u jedinstvenim luksuznim hotelima prepoznat je kao iznimno kvalitetan projekt koji ostvaruje naše zajedničke ciljeve – osiguranje kvalitetne domaće radne snage za pružanje impresivnih doživljaja  u visoko kvalitetnoj cjelogodišnjoj turističkoj ponud", naglašava Slavko Štefičar, ravnatelj Uprave za održivi razvoj i konkurentnost turističke destinacije u Ministarstvu turizma i sporta.

Quintessentially edukacija za djelatnike impresia hotela 06 03 2025

Quintessentially edukacija i sat otvorenih vrata za ucenike pula 4 3 2025

Za daljnji razvoj i snažnu poziciju Hrvatske na svjetskoj mapi luksuznog turizma, ključno je pružati visoku vrijednost za novac, što zahtjeva stalno ulaganje u znanja i vještine djelatnika. Samo tako može se osigurati vrhunska usluga u svakom trenutku boravka gosta.

"Veseli nas entuzijazam i strast učenika i studenata koji se prijavljuju za sudjelovanje u projektu, jer upravo te karakteristike omogućuju pružanje jedinstvenih doživljaja i izvrsnosti u turizmu. Ponosni smo što ove godine edukaciju za djelatnike Impresia hotela i studente uključene u projekt provodi Quintessentially – svjetski poznata tvrtka specijalizirana za ekskluzivne usluge conciergea, personalizirana iskustva i strateško savjetovanje u segmentu vrhunskog gostoprimstva", istaknuo je Nenad Nizić, predsjednik Udruge Impresia hotela i vlasnik hotela Vestibul Palace.

"U Quintessentially-ju vjerujemo da vrhunska usluga proizlazi iz pažnje prema detaljima, razumijevanja očekivanja gostiju i stvaranja nezaboravnih iskustava. Kroz edukaciju za tim Impresia hotela, podijelili smo svoje znanje i praktične metode koje pomažu u stvaranju autentične i personalizirane usluge. Luksuzno gostoprimstvo nije samo o visokim standardima, već i o sposobnosti da svaki gost osjeti da je uistinu dobrodošao, Sudjelovanjem u ovom projektu i suradnjom s Impresia hotelima doprinosimo unaprjeđenju standarda u luksuznoj industriji i pružanju vrhunske usluge gostima diljem svijeta", izjavila je Lara Ham, CEO Quintessentially-ja.

"Veliko nam je zadovoljstvo treću godinu zaredom biti dio ove priče. Ono što ovaj projekt ističe u odnosu na ostale projekte koji povezuju turistički i obrazovni sektor je u naglasku na poticanje motivacije, kreativnosti i kritičnog razmišljanja  učenika kao neizostavnih ‘mekih” vještina za formiranje ne samo kompetentnih djelatnika u budućnosti, nego budućih lidera u turizmu i ugostiteljstvu. Cilj nam da iz godine u godinu  učenici koji su sudjelovali u ovom projektu pričaju svoje priče budućim generacije učenika", naglasila je Andrea Bilandžić, voditeljica promidžbe RCK FIT Split, Turističko-ugostiteljske škole Split.

Izvor i foto: Udruga jedinstvenih hrvatskih hotela Impresia

Autor:  HrTurizam.hr

7. ožujka 2025.