Od Zakona o digitalnim tržištima (DMA) se očekivalo kako će na digitalnom tržištu stvoriti uravnoteženije uvjete za hotele, no zasad se čini da je učinak suprotan. Google je u siječnju uveo nekoliko značajnih promjena na stranicama s rezultatima pretraživanja hotela kao odgovor na propise DMA.
Kako pokazuje nedavna analiza, organski i neplaćeni promet na hotelskim web stranicama i prihodi od rezer...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium