Jedna od najpopularnijih i najposjećenijih mrežnih stranica u Hrvatskoj je turističko-informacijski portal Hrvatske turističke zajednice Croatia.hr, a koja je sada još modernija i sadržajno bogatija nakon redizajna. Radi se o glavnoj digitalnoj platofmi našeg turizma.
Sada su na portalu objavljene 63 virtualne šetnje u tehnologiji VR 360 dostupne na četiri jezika, odnosno na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom jeziku. Riječ je o platformi koja korisnicima omogućava gledanje i interaktivno djelovanje u 360-stupanjskom okruženju, odnosno istraživanje destinacija, okolnih mjesta i lokaliteta u visokokvalitetnom virtualnom iskustvu.
Sustavi takve vrste i njihovo korištenje u promociji omogućavaju korisnicima da dožive destinacije kroz potpuno novi proces i doživljaj. Naime, korisnicima je tako na kreativan način olakšano istraživanje destinacija te je način informiranja o njima ovom tehnologijom dobio novo značenje i dimenziju.
„Kontinuirano ulažemo u promociju i kanale komunikacije te držimo korak s modernim trendovima. Digitalizacija hrvatskog turizma, uz održivost, predstavlja jedan od ključnih strateških smjerova njegova daljnjeg razvoja pa ćemo tako i ovu VR platformu u budućnosti dodatno nadograđivati novim tehnološkim rješenjima, ali i materijalima za nove destinacije i jezične varijante“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a.