Promotivna kampanja HTZ-a „Epic Week“ ostvarila doseg od gotovo 13 milijuna ljudi i više od 10 tisuća novih fanova na društvenim mrežama!
Odlični su to rezultati promotivne kampanje „Epic Week“ koja se održala u mjesecu travnju na društvenim mrežama Facebook, Twitter, Instagram i Pinterest, ističu iz HTZ-a . Riječ je o kampanji koja je pokrenuta s ciljem poticanja fanova i potencijalnih turista da...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium