Real Time marketing ili po definiciji marketing u realnom vremenu iskorištava snagu trenutka i povezan je s nekim velikim događanjem, bilo medijskim, sportskim, političkim i inim.
Inače, "tvorci" Real-time marketinga su Oreo keksi još daleke 2013. godine. Marketing tim Oreo keksa su na Super Bowl-u, kada je tijekom finala na stadionu nestalo struje na 34 minute, napravili revoluciju te na Twitteru...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium