Ima već par godina, točnije malo više od tri godine, kada je Marriott napravio mali, ali po meni značajan potez. Toliko značajan, da je i još danas iznimka i u domeni, kako sam ga tada naslovio, nečuven potez jednog hotelijera. A ovdje pričamo o najvećem hotelijeru na svijetu.
Prodaj mi priču, autentični doživljaj, sadržaj i motiv zašto da posjetim neku destinaciju. Nemoj mi prodavati krevet. Jer...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium