Turistička zajednica Grada Malog Lošinja, u suradnji s članicama u destinaciji i ove godine ostvaruje promotivnu kampanju o Lošinju na području četiri emitivne zemlje; Austriji, Njemačkoj, Italiji i Sloveniji.
Prirodne ljepote, kultura i tradicija Lošinja, kao i bezbroj outdoor mogućnosti fokus su ovogodišnje promocije. Radi se o online oglašavanju (banneri branding formata i video banner), a glavni medijski kanali su online mediji, odnosno top portali na tržištima, kao i društveni mediji.
U Njemačkoj (Baden-Württemberg i Bayern) pod nazivom: "Sommer '23 Comming soon" održava se promocija na izuzetno relevantnim medijima na tržištu; t-online.de i web.de, dok se u Austriji promovira na derstandard.at , mediju usmjerenom na segment higher earners.
Kombinacijom storytelling formata, video oglašavanja te oglašavanja na društvenim medijima pričaju priča o Lošinju, svim prirodnim i kulturnim ljepotama te aktivnostima i ponudi koje otok nudi, a sve s ciljem privlačenja gostiju.
"Obzirom da većina turističkog prometa dolazi upravo s njemačkog i austrijskog tržišta te talijanskog i slovenskog tržišta, nije slučajno da se kampanja usmjerila na ta područja. U suradnji sa svim vodećim dionicima u destinaciji, kampanjom će se naglasiti prirodni činitelji otoka Lošinja poput mikroklime, bioraznolikosti, mora visoke kakvoće i zraka prve kvalitete s velikim brojem sunčanih dana godišnje, ali isto tako i outdoor ponuda. Relax, wellness, wellbeing i aktivni odmor centar su promocije čiji je cilj privući veći broj potencijalnih turista, ali i predstaviti Lošinj kao destinaciju dodatnih vrijednosti." ističe Dalibor Cvitković, direktor TZ Grada Malog Lošinja.