Na današnjoj konferenciji za medije predstavljen je program jubilarnog, 10. međunarodnog sajma turizma PLACE2GO koji će se održati u Areni Zagreb od 24. do 26. ožujka.
Kako je najavljeno, ove godine publici će se predstaviti više od 200 izlagača iz 17 zemalja iz različitih područja turizma.
„Ovogodišnji 10. sajam PLACE2GO izazovniji nam je nego ijedan prije. Deset godina treba opravdati kvalitetom, ali i kvantitetom u broju izlagača i posjetitelja. Dosadašnjih godina, izlagači su nas pratili i podržavali u našoj misiji da napravimo turistički sajam kojeg se Hrvatska kao turistička destinacija neće posramiti. Interakcija između nas kao organizatora, izlagača, poslovnih posjetitelja i publike ide u prilog tome da smo na dobrom putu. Ovogodišnji sajam dovodi nam neke nove destinacije koje do sada nisu izlagale na našem sajmu, prije svega Alžir kao zemlju partner, ali i izlagače iz Albanije i Bugarske, kojima je ovo prvi nastup na hrvatskom sajmu turizma. Vraćaju nam se nakon puno godina neki izlagači, a sve veći broj izlagača dolazi nam iz neposrednog susjedstva, ali i Lijepe naše“, istaknula je Damjana Domanovac, direktorica sajma.
Alžir kao zemlja partner: „Želimo iskoristiti vašu ekspertizu, ali vam pokazati i što mi nudimo“
Kako je istaknula Domanovac, sajam svake godine ima zemlju partnera, a ove će godine po prvi put to biti Alžir. „Ovaj sajam sjajna je prilika za produbljivanje bilateralnih odnosa Alžira i Hrvatske, za približavanje Alžira hrvatskim državljanima, ali i za međusobnu razmjenu znanja između dvije države koje imaju brojne turističke potencijale. Alžir je najveća zemlja Afrike, koja je prepuna povijesnih znamenitosti, od kojih je sedam na popisu svjetske baštine UNESCO-a. Alžirska pustinja Sahara fenomen je sama po sebi, a puno se turista iznenadi na činjenicu da imamo i 1200 km dugu obalu na Sredozemnom moru“, rekao je veleposlanik Alžira u Hrvatskoj, Nj. E. Mokhtar Amine Khelif.
Također, najavljeno je i kako će upravo sajmu PLACE2GO Hrvatska i Alžir potpisati Memorandum o razumijevanju za suradnju u području turizma, s ciljem osnaživanja suradnje između dvije mediteranske zemlje te povećanja broja međusobnih turističkih putovanja.
Uz nepoznati Alžir, posjetitelji sajma imat će priliku upoznati druge egzotične lokacije poput Malezije, Tajlanda, Ujedinjenih Arapskih Emirata, ali i novootkrivene destinacije Albanije i Bugarske te ratom pogođene Ukrajine. Među izlagačima su i dobro poznate destinacije poput Austrije, Nizozemske i Italije, ali i susjedne zemlje – Srbija, Bosna i Hercegovina te Crna Gora.
Jubilarno izdanje dovodi poznate B2B paneliste i influencere