Srednja Dalmacija pokrenula glavnu promotivnu kampanju na sedam ključnih tržišta

Turistička zajednica Splitsko - dalmatinske županije ( TZ SDŽ ) u veljači je pokrenula glavnu ovogodišnju promotivnu kampanju na sedam europskih tržiš...

Autor:  HrTurizam.hr

7. travnja 2025.

Turistička zajednica Splitsko - dalmatinske županije ( TZ SDŽ ) u veljači je pokrenula glavnu ovogodišnju promotivnu kampanju na sedam europskih tržišta: Austrija, Njemačka, Francuska, Ujedinjeno Kraljevstvo, Slovenija, Švedska i Poljska.

Kampanja se provodi na online kanalima, s ciljem pozicioniranja Srednje Dalmacije kao poželjne i atraktivne destinacije za odmor, te će biti aktivna do srpnja ove godine. Promotivne aktivnosti obuhvaćaju različite vrste sadržaja, od native članaka na relevantnim news portalima, objava na društvenim mrežama, oglasnih display bannera te ciljanih web oglasa, prilagođenih svakom tržištu, navode iz TZ SDŽ.

Ove godine poseban naglasak stavljen je i na video formate, točnije dinamične video oglase koji dodatno ističu ljepotu destinacije kroz atraktivne kadrove mora, plaža, prirode, povijesnih gradova i kulturnih lokaliteta. 

"Travanj je mjesec kada se turistička sezona u Srednjoj Dalmaciji polako zahuktava, a aktivnosti na terenu sve više dobivaju na intenzitetu.  Na međunarodnoj razini, sezona sajmova polako završava, a Srednja Dalmacija i za ovu sezonu potvrdila se kao popularna turistička destinacija. Aktualne kampanje promocije putem online i offline kanala su u punom jeku kako bi našim domaćim i stranim gostima predstavili brojne ljepote naše regije, njenu autentičnost, mnoštvo kvalitetnih događanja i sadržaja u kojima svatko može pronaći nešto za sebe. S uskršnjim praznicima započinje razdoblje većeg prometnog intenziteta i još jedna turistička sezona izazova koju sa nestrpljenjem iščekujemo te se stoga radujemo nastavku postojećih i novim suradnjama te zajedničkim projektima koji nas čekaju ovog proljeća" izjavila je direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije Ivana Vladović.

Osim toga, iz TZ SDŽ ističu kako je kroz kampanju ciljano pozicioniran narativ o Srednjoj Dalmaciji kao ekološkoj destinaciji, uključujući i informaciju da je Hrvatska nedavno, prema istraživanju Europske agencije za zaštitu okoliša, proglašena zemljom s najvišom kvalitetom morske vode što doprinosi pozicioniranju Srednje Dalmacije kao regije koja spaja prirodne ljepote i održivi turizam. 

Autor:  HrTurizam.hr

7. travnja 2025.