Za prodavatelje u hotelskoj industriji, dolazi velika promjena - tranzicija na Google Analytics 4 (GA4). Trenutak prijelaza na novu generaciju Google Analyticsa označit će sasvim novi način mjerenja performansi diljem mrežnih stranica i mobilnih uređaja, koji će biti privatniji i prilagodljiviji.
A razlike među ovim dvjema platformama su vrlo velike. Sami prelazak s jedne na drugu neće biti jedno...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium