Putničke marke koje žele optimizirati svoje programe vjernosti kako bi privukle i zadržale kupce trebale bi se usredotočiti na četiri područja: održivost, nagrade za životni stil, personalizaciju i integraciju fintech alata.
Vrijednost je ključni čimbenik za programe vjernosti na putovanjima.
Gotovo polovica (49%) potrošača navodi kako je ušteda novca na putovanjima najvažniji dio njihovog program...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium