Održivo, održivi turizam, zeleni turizam, restart tourism... održiv turizam je postao glavni slogan svih kampanja, poruka, vizija razvoja itd... pa tako i kod nas. Kada gledamo širu sliku, možemo samo zaključiti kako je sve odživo i zeleno ili će barem postati. Samo što nije.
No, nažalost naš turizam je sve samo ne održiv. Više se radi o PR-u, nego o konkretnim akcijama i strateškom pristupu odriv...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium