TUI Musement: NP Plitvička jezera i NP Krka najpopularniji europski nacionalni parkovi

Turizam u prirodi ostaje trend u usponu, a prema studiji TUI Musement, više od 57% ispitanika izrazilo je veliki interes za aktivnosti na otvorenom. N...

Autor:  HrTurizam.hr

15. ožujka 2025.

Turizam u prirodi ostaje trend u usponu, a prema studiji TUI Musement, više od 57% ispitanika izrazilo je veliki interes za aktivnosti na otvorenom.

Na temelju spomenutog trenda, TUI Musement napravio je analizu kako bi otkrio najpopularnije europske nacionalne parkove na temelju trendova Google pretraživanja. Nacionalni parkovi ( NP ) Hrvatske vode u ukupnom poretku!

Od visokih planina do kristalno čistih jezera i bujne šume, popis prikazuje pet spektakularnih destinacija za ponovno punjenje povezati s prirodom - navode iz TUI Musement-a. Ono što je značajno za Hrvatsku, NP Plitvička jezera i NP Krka su u vrhu pretraživanja.

Poredak se temelji na više od 400 nacionalnih parkova diljem Europe, korištenjem podataka o globalnom Google opsegu pretraživanja za naziv svakog parka, kako na izvornom jeziku tako i na engleskom prijevodu (siječanj – prosinac 2024.).

Ukupni poredak (globalni opseg pretraživanja):
Nacionalni park Plitvička jezera (Hrvatska): 2.286.500 pretraživanja
Nacionalni park Krka (Hrvatska): 1.390.700 pretraživanja


• Nacionalni park Peak District (Ujedinjeno Kraljevstvo): 1.343.500 pretraživanja
• Nacionalni park Thingvellir (Island): 961.500 pretraga
• Nacionalni park Ojców (Ojcowski Park Narodowy) (Poljska) : 813.800 pretraga

TUI Musement je odjel za ture i aktivnosti unutar TUI grupe, jednog od vodećih svjetskih turističkih konglomerata.

Iako specifični financijski podaci za TUI Musement nisu javno dostupni, TUI grupa je u financijskoj godini 2024. zabilježila prihod od 23,2 milijarde eura, uz rast potražnje za paket-aranžmanima. Više od 20 milijuna ljudi putovalo je s TUI-jem tijekom prošle godine. Što znači da im je isti broj putnika u direktnoj komunikaciji. 

TUI Musement igra ključnu ulogu u turističkom sektoru pružajući širok spektar iskustava prilagođenih različitim interesima putnika u više od 100 destinacija širom svijeta. Njihova integracija digitalnih rješenja tj. turističkih proizvoda - doživljaja u destinacijama, zajedno s jakim partnerstvima, pozicionira ih kao značajnog igrača u industriji tura i aktivnosti.

Foto: TUI / Ilustracija: hrturizam

Autor:  HrTurizam.hr

15. ožujka 2025.